Bromlexl Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvorfor gjør det det?? Jeg streamer ikke musikk fra dataen. Og viss jeg gjorde det så hakket det like mye. Jeg har ikke kontroll over ruteren så jeg kan ikke akkuratt åpne noen porter. Jeg spilte med noen fra tyskland (and owned thair asses I might add ) men det er som om jeg spiller med 2 fps...... Råd og tips?? Jeg kan kanskje få gjort noe med ruteren viss jeg spør fint. Jeg har god 10mbit linje. Og det hakket da jeg selv bare spilte med meg selv online....(testet) Hjelp......Jeg elsker RR og vil spille der mer online Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 bump.... tips tars hjerne imot. Jeg elsker spillet og vil spille mer. Men online lagger det så sykt.....HJELP!! Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tror det var noe om at man ikke kunne bruke router på dette. Ihvertfall ikke være logget på med PC og 360 samtidig. Trodde de hadde fikset dette på PAL versjonen. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har ruter, + switch og ingen lagge problemer. Spiller med 720p oppløsning og NTSC utgaven på PAL maskinen. Spillet EIER Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har ruter, + switch og ingen lagge problemer.Spiller med 720p oppløsning og NTSC utgaven på PAL maskinen. Spillet EIER 5614882[/snapback] me to wanna play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå