Mad_Max Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 jeg har kommet over et litt rart problem. Jeg holder på og installere win xp til min kompis.han har akkurat fått seg et nytt skjermkort.Det skal være et ati radeon 7500 men nå har jeg installert Xp og driverene til skjermkortet og da står det at det er radeon 7200.jeg har de nyeste driverene fra nettet.Hva trur dere.er det et problem med driverene eller er det et 7200 kort? Jeg har aldrig brukt ati sine kort bruker gefocre selv. Lenke til kommentar
Scienide Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Siden jeg tok seriøst feil, så har jeg slettet meldingen. [ Denne Melding var redigert av: Scienide på 2002-09-17 22:24 ] Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Sjekk siden: http://mirror.ati.com/support/faq/index.html ...og du finner siste multilanguage xp-drivere: Her ( Den er postet 12.sept. - scroll ned til 'agree' ). Sjekk releasenotes på Catalyst v.02.3 ( pdf-fil ). [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-09-17 22:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå