Sonsol Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg skal til De Olympiske Leker! Drar i morgen! Er det noen andre som skal nedover som ikke har dratt enda? Til dere som ikke skal--> Og til dere som hater OL og elsker å si det---> Gleder meg... (Unnskylder overdrevent bruk av smileys. Bare følte for det.) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Viss du spanderer så blir eg med! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Til special olypics? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 OL i smileys tenker jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 OL i smileys tenker jeg. 5601405[/snapback] Tror ikke det finnes. Akkurat nå er det Vinter-OL i Torino som pågår, så det er vel dit han skal. God tur! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg er null sportsinteressert, men var på OL i -94 (jada, kanskje meningsløst lenge siden, men det får så være). Var et par artige opplevelser der, blant annet en fra VIP-tribunen, som inneholdt både konger, presidenter og det som verre var – mer ønsker jeg ikke publisere offentlig av frykt for Anthrax i posten, brennende ambassader og lignende. God tur, det er sikkert gøy hvis du liker sport, da kan det hende man til og med gidder å se på noe av opplegget! Endret 13. februar 2006 av thomasr Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hæ skjedde d no med en kjendis? tell! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja, tell, now! OT: Hvorfor i faen sto jeg opp klokka 4 egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå