Alticon Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg holder på å forsøke å legge ut en MP3 fil på min hjemmeside (podcast?) Kan noen gi meg tips på hvordan jeg kan gjøre det ? Enten via ftp eller via frontpage..... Mvh Martin Endret 14. februar 2006 av Alticon Lenke til kommentar
resol Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 skal den ligge ute til avspilling direkte fra siden din, eller til å laste ned med? Lenke til kommentar
Alticon Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 gjerne begge deler :-) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Då kan du jo berre laste den opp med ftp og linke til den frå frontpage. Lenke til kommentar
popup Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg holder på å forske på legge ut en MP3 fil på min hjemmeside Kan noen gi meg tips på hvordan jeg kan gjøre det ? Enten via ftp eller via frontpage..... Mvh Martin 5601302[/snapback] Om du skal ha den til spille på en bestemt side kan du bruke <embed src="mp3fil" autostart="true" hidden="true"> Da vil den begynne å spille filen når siden er lastet. Om den skal lastes ned kan du bare legge den ut via ftp og linke til filen som noen har nevnt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg leste en gang at man måtte ha filen i wav format for at den kunne leses. (er bare noe jeg har hørt da) Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 så lenge brukeren har mp3 codec så burde det gå, men husk at noen har slådd av lyd nettlesern gir fra seg, meg blandt annet. ellers så finnes det noe som heter bgsound: http://www.htmlcodetutorial.com/sounds/_BGSOUND.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå