anbar Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 som dere ser av topic trenger jeg en mulighet for å justere hver persons tilgang på internett. HAr en nedlastnings gal søster og bror, som begge begge kjemper om båndbredde når jeg skal spille eller se på nett tv. nettverket vårt ser slikt ut... ----modem-----> Dlink 624+ ----------kontor pc | | dlink 614+ Dlink 624+ | | | | Htpc min pc Søsters Brors Har tilgang på en eldre maskin som jeg sikkert kan sette opp et eller annet program ... Flott om folk kom med innspill/erfaringer Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 1. linux med wondershaper 2. netlimiter på alle pcne du får velge mellom en og to =) Lenke til kommentar
KentS Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva med og blokkere de nedlastningsportene? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 det hadde isåfall vært mest aktuellt med noe ikkelokalt på hver pc... da min bror helt sikkert fort finner ut av hvordan han bruker net limiter hvilke porter brukes til limewire, dc og torrents? rart nok, men hver gang noen bruker webcam så choker det veldig, mulig å få dette bort? wondershaper har jeg aldri hørt om før...googler litt imorgen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 finnes sikkert flere andre shapere =) men den fordeler linja etter regler du setter opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå