stian123 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 HEisann! Jeg har en samsung e730 med datakabel. Det fulgte med programvare som for eksempel internett connecter elns. Men det står jeg skal skrive brukernavn og passord osv. Hvordan gjør jeg dette? _Har netcom Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 1. Pass på at du har satt opp mobilen din riktig med "internett gprs" dataoverføring. 2 .Har du ikke gjort det, sett opp tilkoblingen din slik: * Velg Meny * Velg WAP * Velg Serverinnstillinger * Velg Profil 1 (eller en annen ledig profil) o Fyll inn/definer som vist nedenfor: o Profilnavn: NetCom Internet o Startside URL: (tomt) o Bærer: Bare GPRS o Proxy: Deaktiver o GPRS-innstillinger + APN: internet.netcom.no + Brukernavn: (tomt) + Passord: (tomt) + Velg Lagre x 2 o Velg Tilbake * Velg Aktuell server * Velg NetCom Internet * Gå ut av alle menyer (Ta å test om du kommer deg på nett med mobilen nå, har ikke samsung selv så jeg har klippet og limt litt ) Om du kommer deg på nett nå så er det bare å skru på modemet på mobilen, koble den til pcen. Så oppretter du en ny internett tilkobling i windows, bruker mobilen som modem OG når du blir spurt om telefonnummer skriver du *99# og ikke noe på navn og passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå