Henrix Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har kjøpt meg en fujitsu siemens scaleo c mediacenter pc som har et nvidia geforce fx 5500 skjermkort i seg. Dette har fungert ok de første 10 timene jeg har brukt den ,men nå i kveld ville den ikke gi ut noe bilde lenger. Etter litt av og på så fikk jeg bilde tilbake , men da i svart/hvit og beskjed om at kortet ikke ble støttet av mediacenter osv .... Jeg får en 40" LCD tv med hdmi inngang nå i sluttet av uken , skal jeg vente litt å prøve å koble den til der via en dvi/hdmi kabel eller er det bare å bestille et nytt skjermkort ? Har nemlig lest litt dårlig krittik av det kortet fra før også Hvis ja på nytt skjermkort , hva er å annbefale ?? Det blir lite med spill , men mye film Henrik Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Mye har du tenkt å bruke på kortet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Mye har du tenkt å bruke (på) kortet ? ca. annenhver dag? en gang i uken? :!: Endret 14. februar 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Mye har du tenkt å bruke (på) kortet ? ca. annenhver dag? en gang i uken? :!: 5601736[/snapback] Sobient er tydligvis i morgen humør.... Lenke til kommentar
adnan Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du har vell garanti på mediacenteret ditt. Lenke til kommentar
Henrix Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Du har vell garanti på mediacenteret ditt. 5601836[/snapback] Liten update på tråden: Etter mye fram og tilbake med leverandør osv ble det til at dem tok tilbake hele maskinen og ga meg en scaleo e. Det viste seg å være en del problemer med scaelo c generelt Den nye maskinen virker helt 100 eneste nå er at den bråker noe sinsykt ! noe jeg ikke får til å stemme med alle de annmeldelser av denne på div nettsider å blader . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå