Patz Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har fått tak i en 24v DC-motor med gir, var inne i enslags vinoppbevaringsmaskin (fant den på EL-retur), koblet det opp, og motoren fungerte helt fint Vil nå gjerne bruke denne motoren til noe fornuftig, uten å bruke måtte late som om jeg pumper ut en flaske vin. Problemet er da at det er 3 ledninger fra motoren, sort, rød og gul. Prøvde å koble 24 rett på sort og rød, men motoren stod bare og hakket, og roterte ikke. Hvordan skal dette kobles opp? Det er da snakk om en 60ZYC fra Ningbo Yinzhou Longway Industry & Trade Co., Ltd. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har du et bilde? Og prøv å koble 24v til gulog rød også da. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hehe, fikk det til nå. Det jeg hadde gjort var å koble motoren direkte til trafoen i maskinen jeg hentet den fra (der er det selvfølgelig AC) Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 LOL.... gjort den samme feilen selv en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå