AK47 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har lett nær kraterne til venstre, men finner ikke snikskyterrifla der. Har lett uttallige ganger. Noen som kan hjelpe meg og fortelle hvor den er? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 den er ved venstre mgtårn rett ved foten til bakken opp til mgredene Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 takker for svar, men finner den fortsatt ikke. Må jeg gjennom piggtrådgjerdet først? Ligger den i et krater? Er den usynelig? Klarte å ta ut noen MGer med håndgranater, men det holder visst ikke. Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Følg kapteinen når piggtåden sprenges, inne ved det venstre tårnet må du vente på 2 andre som får et oppdrag, de blir drept, da springer du rett etter disse da de tar oppmerksomheten til maskingeværene, i nærheten av en av gropene ligger en sniperrrifle sammen med en død allies soldat. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Juksemaker!!! :wink: Lenke til kommentar
king good Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det er riktig som viking sier. du må gjennom piggtråden ved hjelp av bangalores før du får et oppdrag og finner sniperen!!! P.S Jeg syns spillet er kjempebra King good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå