Ikke det? Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Som topic sier så skjer det ingen ting når jeg trykker på ctrl, alt, delete. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har det samme problemet på en Bærbar PC vi har her!! Vi Har bare satt taskmgr til å starte når PCen starter! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ingen som vet hvorfor? F. eks når jeg tar kjør->taskmgr så står det at filen er i bruk av et annet program, men det er den da ikke! Lenke til kommentar
valentino Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Prøv å høyreklikke på oppgavelinja på skrivebordet. Velg oppgavebehandling eller "task manager" fra lista som kommer opp. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Null reaksjon.. cmd funker heller ikke i kjør, men hvis man tar "ledetekst" går det! Når jeg prøver i kjør, kommer det : "cmd er ikke et gyldig win-32 program. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har du kjørt noe register rens nylig? Har hatt problemer selv etter å ha brukt litt for aggresive slike. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Har ikke det nei. Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) du jeg fant noe her som du kansje kan se på kjør->gpedit.msc->brukerkonfigurasjon->administrative maler->system->alternativer for ctrl+alt+del hvis (fjern oppgavebehandling) er aktivert så skift den til (ikke konfigurert) eller (deaktivert) kansje det vil hjelpe deg. Endret 13. februar 2006 av lordlappy Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det hjalp ikke noe. Jeg får bare ta en systemgjennoppretning og se om det hjelper! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
KentS Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det jeg sier Spyware / Virus, men prøv sys. gjennopretning. Selv ville jeg skjekket pcen for drit du får ha lykke til. Lenke til kommentar
MiniGod Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Som jeg sa har jeg samme problemet... Jeg har ingen virus og ingen spyware, og heller ikke hatt noe register rens! Hjelp meg å Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 det finnes flere poster for dette her og alle tar opp virus/spyware..prøv ett annet spyware prog enn det du har prøvd og se om den finner no..det blir anbefalt xoftspy(!) i noen av de andre postene.prøv og google også.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 det finnes flere poster for dette her og alle tar opp virus/spyware..prøv ett annet spyware prog enn det du har prøvd og se om den finner no..det blir anbefalt xoftspy(!) i noen av de andre postene.prøv og google også.. 5607807[/snapback] Xoftspy koster penger. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...ctrl+alt+delete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå