Jonn4 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Trenger nytt hovedkort LGA775-Socket. Åpen for alle forslag. Noen som har erfaringer eller anbefalinger å komme med? Endret 14. februar 2006 av Jonn4 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du kan kanskje si litt om hva du skal bruke PC`en til.. Visst pris ikke er en hindring, og du vil ha det råeste kortet per dags dato, vil jeg anbefale Abit AW-8 MAX! (skal kjøpe dette kortet selv) Vil du litt ned i pris er Abit Fatal1ty AA8XE et bra alternativ. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hmm. Vil nå si at det beste Hovedkortet til socket 775 i dag er det gode gamle Asus P5ND2-SLI Deluxe. Pga sine gode overklokkings egenskaper. Har selv hat et slik, savner det stort! Det ble ødelagt pga for stor og tung CPU-kjøler. Fikk den nye versjonen i stenden for. Asus P5N32-SLI Deluxe. Men det er ingen ting sammenlignet med det gamle. Men det er fremdeles et kjempe hovedkort! Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Om maskinen skal brukes til spill ville jeg gått for dette: Sapphire pure crossfire II Siden dette har crossfire. Slik at på sikt kan man kjøpe de to beste Sapphirekorten og kjøre i lag, slik at du får optimal spill ytelse... F.eks. kjøpe to X1900 kort. ett crossfire og et vanlig. Da har du maskin... Lenke til kommentar
Jonn4 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Du kan kanskje si litt om hva du skal bruke PC`en til..Visst pris ikke er en hindring, og du vil ha det råeste kortet per dags dato, vil jeg anbefale Abit AW-8 MAX! (skal kjøpe dette kortet selv) Vil du litt ned i pris er Abit Fatal1ty AA8XE et bra alternativ. 5601909[/snapback] PC'en bruker jeg mest til å game CS. Prisen vil jeg helst at skal ligge rundt 1000,- og det andre hovedkortet du anbefalte så ikke så ille ut. Lenke til kommentar
Jonn4 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Noen som vet om Asus P5GDC PRO funker bra? Endret 14. februar 2006 av Jonn4 Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Noen som vet om Asus P5GDC PRO funker bra Har bygd 2 pc'er med dette kortet...Fungerer veldig godt..=) Har selv et Asus p5gdc- v deluxe...(ot :vurderer å selge) men det er et godt kort Lenke til kommentar
kimen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg har det abit fatal1ty aa8xe kortet og jeg kan ikke si noe annet enn at det er bare helrått Lenke til kommentar
Jonn4 Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Takker for alle svar ! Bare et siste spørsmål da folkens ! Er Asus P5GDC PRO eller abit fatal1ty aa8xe brukbart til overklokking? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Bare et siste spørsmål da folkens ! Er Asus P5GDC PRO eller abit fatal1ty aa8xe brukbart til overklokking? Har ingen erfaring med Asus P5GDC PRO, men Fatal1ty kortet er bra til overklokking. Dessuten har det et nyere og noe råere brikkesett (i925XE) enn Asus kortet (i915P)! Begge er nåkk gode valg, men jeg ville valgt Abit kortet av de to! Lykke til! Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Takker for alle svar ! Bare et siste spørsmål da folkens ! Er Asus P5GDC PRO eller abit fatal1ty aa8xe brukbart til overklokking? 5607570[/snapback] FAtal1ty hovedkortet klokker konge bra, og det er veldig lett å overklokke også (Veldig bra for nybegynnere). Du lage egne profiler med forskjelling klokke hastighet slik at PCen kan gå på orginal hastighet når den ikke blir belastet. F.eks kan du overklokke CPU med 20% og lagre det som User 2 (Se bilde). Etter på kan du velge at hovedkortet skal bruke User 2 (20% overklokk) når du spiller o.l Du får også med kjøling til ram og noen ekstravifter som kjøler CPU. Her er noen tester av kortet OCtools.com hothardware.com Anbefales Endret 15. februar 2006 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå