Complexity Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Får bare slenge med de beste godbitene ever: TubaTechno ooooooooooooooooooooooooooooooooooooog WaterTechno Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 En kompis spiller gitar i dette rockebandet: Sulthan Favorittene er Mission og Insane Behaviour. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Ny Favoritt AD/HD , ler meg i hel hver gang jeg leser navnet på dette bandet. Etter Sangene å dømme ,så er det helt klart at han som lager disse sangene har virkelig et stort problem med ADHD. :!: Endret 14. februar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Mine lokale favoritter; GÖTTEMIA og FORK. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Fant et nytt: Silence the Foe - Kul blanding av Tool og punka hardcore (eller noe i den duren). AD/HD var bra da! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Punk hardcore? Hardcore ER en form for punk! Forøvrig er jeg helt uenig ang. Tool innflytelsen. Playing With The Old Me har thoigh en fet musikkvideo(og sangen i seg selv er fet). Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Synes de rolige partiene i Playing With The Old Me minner veldig om Tool jeg da. Og det med at de spilte punka hardcore er hentet fra biografien dems... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 MarionicaSworn Myrkgrav Sigtyr 5603495[/snapback] Føler jeg må si noe mer om bandene. Marionica er ett speed metal band som er så og si ett enmannsprosjekt som har lånt vokal fra Guardians of Time (hvor han spilte gitar før) og fått en til å programmere trommer. Verdt å sjekke ut, høy kvalitet på låtene. Og kjempegrei fyr! Sworn er vel en av Windir "wannabe" bandene, samme med Sigtyr. Vet ikke så mye om dem, men Sworn har fått platekontrakt og jeg TRUR at en i det bandet vanker her på forumet. Myrkgrav har jeg ikke noe å si om. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Fant et nytt:Silence the Foe 5606521[/snapback] Det er vel på tide at de forsvinner fra urørt? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Fant et nytt:Silence the Foe 5606521[/snapback] Det er vel på tide at de forsvinner fra urørt? 5606601[/snapback] Samme kan vel sies om Stonegard og Animal Alpha og sikkert en del andre... Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Myrkgrav har jeg ikke noe å si om. Neivel men det har jeg Myrkgrav: Genre: Blackened Folk/Viking Metal Sted: Ringerike. Begynte i 2002 Medlemmer: Leiðólfr: Vocals, Guitars, Bass, Synth. (Nightmare (Nor)) RavenFrost: (Kenneth Mellum) - Drums. (Formloff) Espen Hammer - Session bass (Lumsk) Album: Ord Fra En Fullmaanenatt Demo, 2004 , Fra Fjellheimen Kaller... Demo, 2004 Alt dette fant jeg fra : metal-archives.com Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Disse er ikke akkurat urørte lenger, de vant nettopp alarmprisen for beste live-band Purified in Blood er et kjempeband, energisk og eksplosiv musikk Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Svint & Buster Kjeltring - Kraftuttrykk. Sunnmørsk har aldri vært styggere. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Adorned In Silence Farewell Stories Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 MarionicaSworn Myrkgrav Sigtyr 5603495[/snapback] Føler jeg må si noe mer om bandene. Marionica er ett speed metal band som er så og si ett enmannsprosjekt som har lånt vokal fra Guardians of Time (hvor han spilte gitar før) og fått en til å programmere trommer. Verdt å sjekke ut, høy kvalitet på låtene. Og kjempegrei fyr! Sworn er vel en av Windir "wannabe" bandene, samme med Sigtyr. Vet ikke så mye om dem, men Sworn har fått platekontrakt og jeg TRUR at en i det bandet vanker her på forumet. Myrkgrav har jeg ikke noe å si om. 5606589[/snapback] Kan legge til at Leiðólfr som er mannen bak Myrkgrav har vokalen på demoen "Night Supremacy" til Sworn. Og til folket i bergen som likte Sworn så spiller de nå på fredag på ungdomshuset 1880 sammen med Infensus og Tufte Kenneth sitt band Cold Eternity. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Luguber fra Bergen Pretty Colour Kongeband her ifra Har mange flere å anbefale, men har faktisk glemt navnene Edit: The Dead Birds Kongefyr fra nabobyen. Kan bli litt slakkt til tider, men det er kvalitet Endret 15. februar 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Alverg Anbelfalest på det sterkeste!. Jeg har vist om dette bandet lenge ,men jeg visste ikke at den var innpå urørt, fant dem først fra siden Screammagzine/links/bands , og her er hjemmesiden til Alverg, Hjemmeside. Favoritt sangene er Alverg og Gudsforlatt . Edit: Flere favoritt band: Svarttind Svartpest Framferd Endret 15. februar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Fant et nytt:Silence the Foe 5606521[/snapback] Det er vel på tide at de forsvinner fra urørt? 5606601[/snapback] Aldri hørt om de før jeg. Edit: Innlegg nr 2000! Endret 15. februar 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ingen som har hørt på Ekornpatruljen, Ekstrem sopp, Eksosfisk eller Brukket Fot?? Det er for gale!! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Fant et nytt:Silence the Foe - Kul blanding av Tool og punka hardcore (eller noe i den duren). 5606521[/snapback] Forøvrig er jeg helt uenig ang. Tool innflytelsen. 5606536[/snapback] Skjønner heller ikke helt hvor Tool kommer inn. Mine favoritter, liten stund det er kommet noe fra dem. Rockatansky Ribozyme The Danny Canon Show Endret 15. februar 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå