Cord Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 er vell ganske selv forklarende? Når jeg prøver å koble Samboer`ns n70 til den bærbare PC`n via kabel får jeg bare beskjed om: at "USB device not recongised" når jeg kobler på tlf`en. Får samme beskjed på Den sttasjonære også. Prøvd å legge inn fra medfølgende CD, laste ned fra www.nokia.com og oppgradert til siste versjon og og kun laste ned driver`n i etterkant.. ingenting virker. Noen som har noen tips? PS: Har ikke prøvd via Blåtann siden jeg ikke har den muligheten her hjemme.. Alle svar mottas med takk Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hadde samme problem selv. Følgende prosedyre fungerte for meg. Installer fra cd, ikke koble til telefon, etter at data suite er installert, laster du ned oppdatering via data suite. Etter restart koblet jeg til telefonen og alt virket... Lenke til kommentar
Cord Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hadde samme problem selv. Følgende prosedyre fungerte for meg. Installer fra cd, ikke koble til telefon, etter at data suite er installert, laster du ned oppdatering via data suite. Etter restart koblet jeg til telefonen og alt virket... 5606114[/snapback] Fikk det til! Avinstallerte alt, fjernet manuellt alle filer som ble igjen rundt omkring. restarte Mob, restarta PC, henta ned driver for kabel fra Nokia og installerte, kobla på Mob, funka! La inn PC suite fra Nokia.com og oppgraderte, alt funker :-) Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå