Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Thomson 546i og Remote Desktop

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg åpner for Remote Desktop på en Thomson 546i router?

Jeg har prøvd å Tilordnede Spill & Applikasjoner og valgt Microsoft Remote Desktop (port 3389), men det vil fremdeles ikke fungere.

Er det noen som har en oppskrift til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selv hatt noen problemer med å åpne port 3389. Et tips er å restarte modemet efter at endringene er utført. Det er viktig at du også åpner i XP-firewall samt at remote desktop står til å lytte på porten (default). Se også i http://www.online.no/kundeservice/veiledni...apneporter.html

5600501[/snapback]

Har prøvd flere ganger å restarte modemet, men det fungerer fremdeles ikke. Pc-en min svarer på Remote Desktop i lokalnettet så alt er ok der.

Lenke til kommentar

Du kan forsøke å åpne Terminal server i stedet. Den er mer spisset inn på riktig port internt også. Jeg har begge oppe, men kan ikke huske om jeg åpnet de samtidig eller ikke. Jeg har i alle fall ingen problemer med å nå min server med disse to åpne.

Lenke til kommentar
Du kan forsøke å åpne Terminal server i stedet. Den er mer spisset inn på riktig port internt også. Jeg har begge oppe, men kan ikke huske om jeg åpnet de samtidig eller ikke. Jeg har i alle fall ingen problemer med å nå min server med disse to åpne.

5601800[/snapback]

Har prøvd det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...