orjanh Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som vet hvordan jeg åpner for Remote Desktop på en Thomson 546i router? Jeg har prøvd å Tilordnede Spill & Applikasjoner og valgt Microsoft Remote Desktop (port 3389), men det vil fremdeles ikke fungere. Er det noen som har en oppskrift til meg? Lenke til kommentar
el_torro Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har selv hatt noen problemer med å åpne port 3389. Et tips er å restarte modemet efter at endringene er utført. Det er viktig at du også åpner i XP-firewall samt at remote desktop står til å lytte på porten (default). Se også i http://www.online.no/kundeservice/veiledni...apneporter.html Lenke til kommentar
orjanh Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har selv hatt noen problemer med å åpne port 3389. Et tips er å restarte modemet efter at endringene er utført. Det er viktig at du også åpner i XP-firewall samt at remote desktop står til å lytte på porten (default). Se også i http://www.online.no/kundeservice/veiledni...apneporter.html 5600501[/snapback] Har prøvd flere ganger å restarte modemet, men det fungerer fremdeles ikke. Pc-en min svarer på Remote Desktop i lokalnettet så alt er ok der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du kan forsøke å åpne Terminal server i stedet. Den er mer spisset inn på riktig port internt også. Jeg har begge oppe, men kan ikke huske om jeg åpnet de samtidig eller ikke. Jeg har i alle fall ingen problemer med å nå min server med disse to åpne. Lenke til kommentar
orjanh Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Du kan forsøke å åpne Terminal server i stedet. Den er mer spisset inn på riktig port internt også. Jeg har begge oppe, men kan ikke huske om jeg åpnet de samtidig eller ikke. Jeg har i alle fall ingen problemer med å nå min server med disse to åpne. 5601800[/snapback] Har prøvd det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå