tore_v1 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har akkurat investert i en bluetooth-dongle til min stasjonære, og slappet av i sofaen og tenkte at det hadde vært kjekt om jeg kunne ha byttet sang på winamp eller mediaplayer med mobilen. Det er også et strev med alle fjernkontrollene jeg har, så det hadde vært überkult å styrt alt med mobilen. Jeg har sett litt rundt på nokias sider, men jeg fant ingenting som fortalte meg så mye. Heller ikke her inne har jeg sett annet enn til et par andre mobiler, som virker som er låst til nevnte mobiltyper, og ikke en 3230. Har noen prøvd ut dette? Fungerer? Er det teknisk mulig? Takk for all hjelp som kan gjøre meg til den tøffeste sofa-helten i vennegjengen.. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har akkurat investert i en bluetooth-dongle til min stasjonære, og slappet av i sofaen og tenkte at det hadde vært kjekt om jeg kunne ha byttet sang på winamp eller mediaplayer med mobilen. Det er også et strev med alle fjernkontrollene jeg har, så det hadde vært überkult å styrt alt med mobilen. Jeg har sett litt rundt på nokias sider, men jeg fant ingenting som fortalte meg så mye. Heller ikke her inne har jeg sett annet enn til et par andre mobiler, som virker som er låst til nevnte mobiltyper, og ikke en 3230. Har noen prøvd ut dette? Fungerer? Er det teknisk mulig? Takk for all hjelp som kan gjøre meg til den tøffeste sofa-helten i vennegjengen.. 5599972[/snapback] Jeg er også interressert i en sånn dings som gjør at jeg kan styre alt via infrarød Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det er fullt mulig, kjenner mange som har gjort det. Hva programmet heter og om det støttes av din telefon skal jeg ikke vare på. Men mulig, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå