reverto Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Etter å ha spilt spillet en stund så tror jeg jeg kan si at jeg liker det. Bra grafikk. Stilige surroundings. Great mood. Standard story; Spec op - et eller annet mystisk har skjedd - drep alle sammen - en commander som narrater spillet, gjerne med en del tips og råd - og selvfølgelig en babe; sympatisk, men bekymret. Ei men som klarer å ta vare på seg selv. Nå har jeg ikke spilt gjennom spillet enda. Faktisk er jeg bare en snau time ute i spillet. Men jeg kan se for meg sluttdelen allerede; Du blir nødt til å teame opp med baben - sloss litt i lag med henne - drepe litt - redde henne (fordi hun blir jo selvfølgelig fanget) - drepe siste bossen - redde dagen. Noe sier meg at jeg har spilt spillet før. Men gammel og god oppskrift dør ikke. Det jeg ikke liker med spillet er derimot ting som våpen med fremtidspreg, en lagg mellom da jeg trykker "FIRE" fordi det står tre kjeltringer forran meg og skyter mot meg og til jeg faktisk begynner å skyte, og fiender som - pga sci-fi målgruppen - er nødt til å være like fremtidspregede som våpnene. Det er vel ikke å legge skjul på at jeg er mest fan av Return to Castle Wolfenstein serien. De mest respekterte og legendariske dataspillene noensinne, i lag med Doom serien. Spill som tenker; skal det være jordnært, så skal det være jordnært. Skal det være fremtidspreg, så skal det være fremtidspreg. Ikke en lett kvalmende mix slik at du ikke helt vet hvilken verden du er i. Noen konklusjon tørr jeg ikke komme med enda. Mulig jeg - etter å ha rundet det - skifter mening ang fremtidsgreiene. Men det får jeg eventuelt komme tilbake til seinere. Et screenshot edit; endret emnetittel etter anmodning fra ttt. Endret 15. februar 2006 av reverto Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det er vel ikke å legge skjul på at jeg er mest fan av Return to Castle Wolfenstein serien. De mest respekterte og legendariske dataspillene noensinne, i lag med Doom serien. Spill som tenker; skal det være jordnært, så skal det være jordnært. Skal det være fremtidspreg, så skal det være fremtidspreg. Ikke en lett kvalmende mix slik at du ikke helt vet hvilken verden du er i. er det jeg som tar feil, eller er du i tyskland i return to castle wolfenstein helt til du plutselig kommer ned i en kjeller eller et kammer eller hva det er, og vips, da er verden full av monster! Jordnært? PS! med forbehold for at jeg tar feil Lenke til kommentar
Agg Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Men jeg kan se for meg sluttdelen allerede; Du blir nødt til å teame opp med baben - sloss litt i lag med henne - drepe litt - redde henne (fordi hun blir jo selvfølgelig fanget) - drepe siste bossen - redde dagen. Da kan du jo glede deg til du blir ferdig, for slutten er på ingen måte så rosenrød som du tror... Endret 14. februar 2006 av Agg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg regner med "baben" du snakker om er Jin Sun-Kwon eller hva hun het, som også er en del av teamet? I og med at du bare er en time ute i spillet, har du vel neppe møtt så mange andre... Teorien din rundt slutten stemmer fryktelig dårlig. Faktisk er slutten rimelig overraskende, iallefall enkelte aspekter av den. Endret 14. februar 2006 av Zealuu Lenke til kommentar
koronag Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 :!: Det er mange spm ikke klarte å holde seg, ser jeg. Nå har dere i hvert fall ødelagt for ham, for ingenting er mindre overraskende enn å vente på noe overraskende. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har i alle fall aldri spilt et lignende spill før. Likte heller ikke kjelleren med monster på wolfenstein Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 fear er et genialt spill. likte slutten veldig godt Lenke til kommentar
oberon77 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 fear er et genialt spill. likte slutten veldig godt 5607450[/snapback] La meg si det sånn. Jeg skvatt mer av slutten på F.E.A.R. en noe som doom 3 kunne slenge mot meg, små barbeinte jenter i kjole og med langt kullsort hår er mye mer skummelt en alle helvetes demoner til sammen. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Etter å ha spilt spillet noen timer nå, må jeg bare innrømme at førsteinntrykket mitt har forandret seg veldig. Våpnene jeg begynte med innså jeg etterhvert ikke var så fremtidspregede som jeg først hadde opplevd de å være. Og laggen mellom jeg trykker på "fire" til jeg faktisk begynner å skyte merker jeg ikke lengere. Er den noen lagg der i det hele tatt? Spennende spill. Tror jeg skal holde meg utenfor tråden her til jeg har rundet det. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det er vel ikke å legge skjul på at jeg er mest fan av Return to Castle Wolfenstein serien. De mest respekterte og legendariske dataspillene noensinne, i lag med Doom serien. Spill som tenker; skal det være jordnært, så skal det være jordnært. Skal det være fremtidspreg, så skal det være fremtidspreg. Ikke en lett kvalmende mix slik at du ikke helt vet hvilken verden du er i. er det jeg som tar feil, eller er du i tyskland i return to castle wolfenstein helt til du plutselig kommer ned i en kjeller eller et kammer eller hva det er, og vips, da er verden full av monster! Jordnært? PS! med forbehold for at jeg tar feil 5599951[/snapback] Dette reagerte jeg også på... Det er jo AKKURAT det RTCW er, et spill som blir ødelagt (som så mange andre spill) av overnaturlige elementer. Og vil vel si at Halflife er en del mer "legendarisk" enn RTCW. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Spennende spill. Tror jeg skal holde meg utenfor tråden her til jeg har rundet det. Det kan nok vere lurt, ja Lenke til kommentar
reverto Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Det er vel ikke å legge skjul på at jeg er mest fan av Return to Castle Wolfenstein serien. De mest respekterte og legendariske dataspillene noensinne, i lag med Doom serien. Spill som tenker; skal det være jordnært, så skal det være jordnært. Skal det være fremtidspreg, så skal det være fremtidspreg. Ikke en lett kvalmende mix slik at du ikke helt vet hvilken verden du er i. er det jeg som tar feil, eller er du i tyskland i return to castle wolfenstein helt til du plutselig kommer ned i en kjeller eller et kammer eller hva det er, og vips, da er verden full av monster! Jordnært? PS! med forbehold for at jeg tar feil 5599951[/snapback] Dette reagerte jeg også på... Det er jo AKKURAT det RTCW er, et spill som blir ødelagt (som så mange andre spill) av overnaturlige elementer. Og vil vel si at Halflife er en del mer "legendarisk" enn RTCW. 5616198[/snapback] Når jeg skrev Return to Castle Wolfenstein serien regnet jeg også med gode gammle Wolfenstein. Får bare innrømme med en gang at jeg kanskje var blendet av min kjærlighet overfor RTCW når jeg skrev den delen av hovedinnlegget. Når det kommer til F.E.A.R. så har førsteinntrykket mitt forandret seg. Jeg liker spillet mer og mer. Var veldig skeptisk i begynnelsen og målte det opp mot klassikerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå