Duckman Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Denne: http://www.overklokking.no/cooling/vann_ak...ler/index3.html inkl. isolering, CPU innkapsling og evt. annet dill. Noen som er interessert? Duckman Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 27. september 2001 Forfatter Del Skrevet 27. september 2001 Rett og slett ingen som er interessert i en Original FrankenCooler?? Duckman _________________ "man kan ikke lage omelett uten å knuse ei høne" sjekk ut hjemmesiden min Duckman's Wild Page [ Denne Melding var redigert av: Duckman på 2001-09-27 10:42 ] Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 det hadde vært litt 1337 dah! :smile: men..jeg skal lage sjøl, og så så har jeg socket A. + at det ikke er no plass rundt socketen. måtte file av et kjørne på taisolen min for at den skulle passe! sier litt om hk'et mitt :wink: Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Har alldri hatt bruk for vannkjøling med slot a :razz: Min gamle 900 gikk på 1008mhz ved ca. 30C :smile:))))) Men maskina var max ustabil for det da :sad: Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Kunne du tenke deg å bare selge meg peltierene? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Ikke for å drite på paraden din, Duckman, men da har jeg et par TECs som er noe bedre - 172W 40x40x3,2mm Drift 0.8. Får se etterhvert hva jeg får til overs, skal mulighens bruke noen av dem på PowerTower. Har noen 72W og noen 113W også, får se hva jeg finner på etterhvert. Hadde egentlig planlagt noe som kom til å dra nesten 5A konstant fra strømnettet - det ble ikke aktuelt med dagens strømpriser :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå