*Tronaldo* Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) HJELP! Fikk den nyt skjermen min i dag, en Samsung 970P. Kobla den opp og startet maskina. Ingenting. Svart skjerm. Smetter på med headsetet og booter igjen. Asus-dama sier da "System failed VGA test" og jeg tenker "helvete - har jeg knekt noe på gfx nå?!?". Panisk kobler jeg på min gamle skjerm, en Dell P991 eller noe sånt (19'' CRT) - funker som ei kule! Dama sier ingen ting og PCen booter som en drøm. Og sånn går halvtimene: Boot + Dell = Success Boot + Samsung = "System failed VGA test" Søker frenetisk på forumet nå, men finner ingenting. Noen som kan hjelpe en stakkar ? HK : ASUS A8N-SLI Deluxe GFX: HIS Ati x850XT Håper på hurtig assistanse! Desperat hilsen, *Tronaldo* EDIT: Skjermkort ut og inn - ingen endring. EDIT 2: Koblet opp skjermen på laptopen min nå, crazy flimring og rart bilde etter autokalibrering - både i "extended desktop" og clonemode.. La seff inn driver for å være sikker. Begynner å lure på om skjermen er defekt... FAEN! (pardon my french) Endret 16. februar 2006 av *Tronaldo* Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Jepp - da er saken "oppklart". Undertegnede var jo ikke lite redd for at skjermkortet hadde tatt kvelden, for etter å ha spenda over 4000 kroner på skjerm blir det vanskelig å argumentere seg til nytt GFX ovenfor kona... Leverte inn skjermen på datakjeden i Trondheim i går. Testet og funnet defekt. Mottok sms i dag om at det bare var å komme innom for å hente ny skjerm! LYNRASKT - bra jobba Datakjeden Trondheim! Nå er skjermen rigga opp og jeg er ellevill av begeistring! Til og med kona har gitt sitt "sign of approval" *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå