Forumforumforum Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Trådstarter: må innrømme at jeg har 0 peiling på pc men lure på om det er pci (hva er det for noe da?) prisklassen må vell være noe mellom 1000-2000 kanskje? fant ut at det skjermkoret jeg har heter SiS 760GX. er det så dårlig som det virker eller er det noe jeg kan stille på så det blir bedre? Svar: I en annen tråd sa du nettop at du hadde bærbar... Trådstarter: jeg har det... kan jeg ikke ha pci og bærbar på en gang? etter å fått sove på det så har jeg kommet fram til den geniale ideen at jeg kunne kjøpe en ny skjerm og koble den til den bærbare. ville det funke? hva slags kabler trenger jeg da? koster en slik kabel mye peng? og hvor mye koster en skjerm? noen å annbefale? Svar: Du får ikke bedre grafikk ytelse fra sjermkortet av og kjøpe ny sjerm desverre andre enn meg som fikk seg en god liten latter? Endret 18. februar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Joda. lo litt jeg og. Men vi har alle vært helt grønn på data så det er ikke bra og ha det SÅ gøy på vedkomendes bekostning. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 ¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. ¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Ok, si ifra om folk synes det er litt drøyt da.. så fjerner jeg linken x] Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Fillern, skulle akkurat hit og poste den Var forresten jeg som nevnte at han hadde bærbar, som om det er noe stort Måtte jo le litt da, ny skjerm=bedre grafikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 ikke minst fordi videre sies det som svar, etter "du får ikke bedre ytelse av å kjøpe ny skjerm" det var da som bare faen det da!! da er eneste løsning å sette fyr på hele jævelskapet :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ny skjerm gir jo bedre grafikk siden den kan gjengi farger og kontraster bedre. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 LarsP, om du leser tråden håper jeg du skjønner det ? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 ÅÅÅÅÅHahahaha :!: Noen må hjelpe han :!: Det er nesten for stygt å linke, tenk om han leser denne tråden? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 ¤ Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det. ¤ Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Ok, si ifra om folk synes det er litt drøyt da.. så fjerner jeg linken x] 5599873[/snapback] er det for drøyt ? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg syntes iallefall synd på fyren, så det kan vel nesten sees på som uthenging jeg tror muligens jeg var litt sånn en gang i tiden, men jeg tror det kun varte i noen dager. La oss håpe det samme for denne brukeren Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 tok vekk linken jeg, ville ikke være for slem :S Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kanskje vi misforstår han litt? Kanskje han bare mener at det ser penere ut med bedre skjerm? ^^ Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kanskje vi misforstår han litt? Kanskje han bare mener at det ser penere ut med bedre skjerm? ^^ 5702861[/snapback] Det var ikke det han sa... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Dritkult....slettes ikke utdriting, håper han følger tråden. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ikke minst fordi videre sies det som svar, etter "du får ikke bedre ytelse av å kjøpe ny skjerm" det var da som bare faen det da!! da er eneste løsning å sette fyr på hele jævelskapet :!: 5603119[/snapback] Vanvittig bra konklusjon på det hele :!: Høres ut som en artig liten skrue den karen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå