MacBain Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) For de av oss som er blitt lei av å spille "online career" med idioter som ødelegger for en. Hva med å starte en "race against the clock" konkurranse, hvor vi kjører samme bane med lik bil og poster bestetiden. Endret 13. februar 2006 av einarnord Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) For de av oss som er blitt lei av å spille "online career" med idioter som ødelegger for en. Hva med å starte en "race against the clock" konkurranse, hvor vi kjører samme bane med lik bil og poster bestetiden. 5599652[/snapback] jah! stemmer for F50GT og en "vanskelig" bane Endret 13. februar 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Kunne vært kult dette, men bare for å ha en viss peiling på nivået til de andre spillerne så hadde det vært fint om man la ut ranken sin samtidig. Er akkurat like lei tullinger på online live career som som mange andre, er derfor lenge siden jeg har prøvd det noe særlig, men var contender (rank 20), league 9 sist gang tror jeg (eller no der omkring) Endret 13. februar 2006 av bas Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er med på dette... går det ikke ann å lage en hjemmeside hvor man legger ut løps-tider og info om hvor neste løp er og hvilken bil som skal kjøres? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikke så dumt forslag det. Jeg kjører like dårlig uansett. Men går det ikke ann og sette opp løp der en setter collision off også? Dr.Peedee Lenke til kommentar
exs Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) ta nurburgring beheamoth (den aller største banen) og ferarri F50GT (den raskeste og mest krevende bilen) da har man en stor utfordring også kan en feks bare lage en tråd på OT med rundetider...... Endret 15. februar 2006 av exs Lenke til kommentar
xstian Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Glimrende ide! Hva med å poste en bestemt bane og en bestemt bil (evt bare en klasse) med jevne mellomrom, og så ha en liga eller noe? For eksempel hver 3. dag eller hver uke eller noe i den dur. Evt kan man lage et ræs "Lørdan den xx klokken xx" der man kan joine eller forhåndspåmelde seg og spille feks en time eller noe for flest antall poeng. Trådstarter kan feks ta ansvar og motta forslag på bil/bane. En egen webside er også en god ide. Dette er jeg med på (tag: Kezoomer) Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hvis alle legger til hverandres gamertag kan man jo få full oversikt over tidene til alle hvis man går inn på race against the clock --> leaderboards --> my friends... går ikke det ann? Er mer troverdig i tillegg.. Mitt gamertag: Ressaa Endret 14. februar 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg bli med! Si ifra hvilken bane og hvilken bil, jeg foretrekker ihvertfall Ferrari F50GT! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg er med... bare si når om... hvor Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg er med... stemmer for nurburing Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg kan godt tenke meg å delta på dette, men jeg stemmer for at vi kjører kanskje 1-2 baner hver uke, med forskjellig bil fra bane til bane, for å øke variasjonen og spenninga. hvem som bestemmer dette kan gjøres på to måter, enten så lar vi en bestemt person velge fra gang til gang, eller så kjører vi avstemning. personlig tror jeg at en person bestemmer vil funke best, si f.eks at første løpet er vanlig Nürburgring med F50 GT, og så kan f.eks den personen som havner på 6 plass velge neste løp og bil. en rulering bør vel også gjøres, f.eks så kan man ikke ta samme bil eller bane på ti løp, og samme bil og bane kan ikke kjøres mer enn en gang hver. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Har nå opprettet første løp i en annen post. PGR3 Konkurranse (Løp1) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 bra oppsett skal få lagt inn en rundetid når jeg har fått lasta ferdig condemded og spillt igjennom demoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå