Gå til innhold

Vil XFX GeForce 7300GS Fungere på MSI Diamond HK?

wil

Anbefalte innlegg

Hei. sitter her å har et lite spørsmål før jeg gjør meg ferdig med oppsettet mitt for godt. Jeg kom til å tenke på om dette skjermkort:

XFX GeForce 7300GS 256MB DDRII, 550Mhz, PCI-Express, DVI-I/Tv-Out, Retail

vil fungere på dette hovedkortet:

MSI K8N Diamond, nForce4 SLI,Socket-939 BT,54g,Dual-GbLAN,Creative Live,PCI-Ex16

Grunnen til at jeg spør er fordi at jeg er redd for at Hovedkortet er litt for overkill til Skjermkortet. Jeg ser på komplett.no at det er skjermkort som går på dette hovedkortet som er billigere enn det jeg har valgt, men vil også

XFX GeForce 7300GS også fungere på MSI Diamond Hovedkortet?

Det er da altså ikke SLi på det skjermkortet jeg har valgt. Har egentlig ikke penger til dyrere skjermkort :blush:

Da må jeg isåfall ta bort noe annet i oppsettet mitt og det er jeg lite villig til. Synes jeg har konstruert dette oppsettet ganske bra nå.

Jeg vet at skjermkortet ikke er noe særlig gamer kort.

På Komplett sine sider ser jeg nå at det står at jeg kan kjøre det valgte skjermkortet på MSI Diamond Hovedkortet, men vil spørre her for å være HELT sikker.

Håper noen vet.

Vennelig hilsen wil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Ikke alle som har penger til å kjøpe Skjermkort til 2-5 lapper veit du :p. Personlig ser jeg ikke vitsen i å kjøpe så dyrt skjermkort heller jeg da, men. Det skal vi ikke ta her. Jeg fikk svar på det jeg spurte om, og sier takk for det :)

Ble glad for å høre at det funker.

Takk igjen.

Da er nok oppsettet mitt ferdig.

Blir bestilt en gang i neste uke håper jeg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...