uranus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei! Jeg satt og leste Spirit bladet på skolen idag, og fikk masse spørsmål i hodet mitt. Hva skal til for å starte et slikt blad? Da lurer jeg på både kunnskap som en bør ha, og kostnader. Jeg vil gjerne vite akkurat hvor mye en må ut med sånn ca da ihvertfall. Nå tenker jeg at hvis jeg allerede har all design kunnskapen fra før. Håper noen kan svare! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Pågangsmot, kapital, skribenter. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Har to av 3 der. Hva mener du med kapital, altså hvor mye? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kommer jo heilt ann på hvor stort bladet skal være, hvor stort opplag du satser på osv. Men det skal en del til å starte et blad utenfor de store forlaga... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Vel, kan noen fortelle meg hvordan det vil funke med de store forlaga og uten.. Altså med samarbeidspartnere og uten.. Hvem er det som må kontaktes osv. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Pågangsmot, kapital, skribenter. 5599391[/snapback] +etterspørsel Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Uten et stort forlagg i ryggen må du reise kapital på andre måter og du vil ikke ha forlagenes ressurser. Enkelt og greit. Og Forlaget vil ikke ikke satse på et ungdomsblad som ikke tjener penger. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 uhm, er ikke Spirit en tegneserie? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Med dei kattedyra med laaaang hale? Heter ikke den sprint eller noe slikt? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Nei, det er en fyr med blå frakk, blå hatt og blå maske! *sjekke tegneserie hyllen* jo, det var spirit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå