SaReX Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Etter noe dager med intens lan'ing får man noen sympoter. Etter 2 Døgn, var jeg ganske sliten, så jeg tenkte jeg skulle slappe av ved å lese på vg.no. Så jeg begynte å lese, men plutselig skjønte jeg ikke hva som stod der Og jeg var nesten i en drømmetilstand når folk pratet til meg, og all lyden rundt meg var bare susing og ekko. Og alt gikk i slowmotion seff :-S Hva er dine LAN Sykdommer? :-D Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Aldri vært særlig "syk" på LAN, bortsett fra første gang jeg var på LAN... da spydde jeg i hele soveposen og dro hjem! Skylder på dårlig luft. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Denne posten burde vert her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Flyttes til LAN-kategorien. Endret 13. februar 2006 av ttt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Er jo altid litt forskjøla etter et lan da, spesielt hvis det er skole dagen etter lanet.. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 13. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 vell... jeg har spydd etter jeg kjøpte kebab på feil sted.. vært dårlig i magan da var det løpe tur til dass i et sett. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 Dårlig luft er en slager på lan Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 Pøh.. Trenger ikke å skje på lan.. Satt igår trøtt å jævli etter jobb og prøvde å lete etter passordet på level 1 i "Hackordie. Jeg visste akkuratt hvor det var, men selv etter en halvtime med intens leting så klarte jeg fortsatt ikke å finne det Jeg bare gikk å la meg Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 14. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2006 husker at mobil tlf min ringte en gang på lan, jeg skjønte ikke hva den vibereringa var og den lyden.. så jeg så meg bare rundt men etterhvert fant jeg ut at det var mobilen min hehe Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2006 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg