Gå til innhold

Casemodde Chieftec Dragon Hjelp!?!

Anbefalte innlegg

Kabinettet er her, og jeg satt inn min gamle HW bare for å se om alt funka og sånn... Funka fett bortsett ifra 1 liten ting: poweret som fulgte med leverer ikke 400W som det stod men ca. halvparten... har sendt en mail nå... for se hva som skjer videre...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

nå er jeg klar til å begynne å modde... venter bare på dremel (får i slutten av april)... jeg driver å demonterer kabinettet nå...

Sier ifra når worklog kommer... ikke lenge til... grunn til at det har tatt lang tid(jeg modder et helt nytt, ganske dyrt kabinett og vil ikke ha noe hastverks arbeid...)

mvh. hagr

Lenke til kommentar

hehe sorry.. øverst er de to nye viftene jeg har kjøpt+1 gammel... og psu`en men et par sleevings.

nr. 2 verktøyet mitt (multimeter, gjengetapp m tilbehør, tang, avbiter, linjal++

nr 3: sleevet kabler til vifter, y split ol.

nr. 4 alu.plate, metallnetting.

håper du skjønner bedre nå... det kommer jo en utfyllende worklog og da :)

Lenke til kommentar

Joda, bedre med forklaring, men det finnes også en magisk knapp som heter "Rediger"

Og ikke post at du er ferdig med noe før du har bilder, blir bare rot på denne måten.

spar alle bildene dine, så lager du en skikkelig post senere, hvor du ber om at ingen skal poste, og lager en post for respons.

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...