Hagr Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Kabinettet er her, og jeg satt inn min gamle HW bare for å se om alt funka og sånn... Funka fett bortsett ifra 1 liten ting: poweret som fulgte med leverer ikke 400W som det stod men ca. halvparten... har sendt en mail nå... for se hva som skjer videre... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 nå er jeg klar til å begynne å modde... venter bare på dremel (får i slutten av april)... jeg driver å demonterer kabinettet nå... Sier ifra når worklog kommer... ikke lenge til... grunn til at det har tatt lang tid(jeg modder et helt nytt, ganske dyrt kabinett og vil ikke ha noe hastverks arbeid...) mvh. hagr Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 voldsomt så stille det ble her da!?! har fått dremel nå og driver me hdd hylle skal på Clas Ohlson onsdag og GO CRAZY! har sleevet noen kabler også... men gikk tom skal kjøpe mer av det også Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 jej, kommer det bilder av sleevingen da? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 det kommer det kommer.. driver å lader kameraet nå... kanskje bilder i morgen ettermiddag... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Her kommer bildene jeg lovet... noen av hva jeg har kjøpt og noen av hva jeg har gjort! enjoy sorry... j***a crappy bilder da Endret 23. april 2006 av Hagr Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Vis du forklarer hva du har gjort, så blir det med litt magi plutselig mer forståelig hva det egentlig er du har gjort. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) sorry... bilde 1 sleeving bilde2 deler jeg har kjøpt +verktøy og Chieftec Dragon bilde3 sleeving av noen ladninger bilde4 Alu. plate, metallnetting ++ ble det lettere nå?? Endret 14. april 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 joda, men jeg klarer fortsatt ikke å se noe serlig på bildene Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 hehe sorry.. øverst er de to nye viftene jeg har kjøpt+1 gammel... og psu`en men et par sleevings. nr. 2 verktøyet mitt (multimeter, gjengetapp m tilbehør, tang, avbiter, linjal++ nr 3: sleevet kabler til vifter, y split ol. nr. 4 alu.plate, metallnetting. håper du skjønner bedre nå... det kommer jo en utfyllende worklog og da Lenke til kommentar
xelA Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 OT: hvordan funker et multimeter? hva brukes det til? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Måle f.eks. spenninger.. Stapper du en rød og en sort "pinne" inn i hvert sitt hull i strømkontakten på veggen vil det sannsynligvis vise rundt 230 volt.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 HDD rack er ferdig det ble veldig bra bilder kommer har borret løs nagler og begynt å slipe vekk maling... mouse fra black and decker nesten ferdig med toppen... pusser med 120/180 - 600 - 1200 Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Joda, bedre med forklaring, men det finnes også en magisk knapp som heter "Rediger" Og ikke post at du er ferdig med noe før du har bilder, blir bare rot på denne måten. spar alle bildene dine, så lager du en skikkelig post senere, hvor du ber om at ingen skal poste, og lager en post for respons. Endret 20. april 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 jeg skal jo det da, men det var noen her som spurte etter bilder, da må jeg jo legge ut dem... jeg har jo også tidligere sagt at jeg skal lage worklog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå