Hagr Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 takker... noen innspill?? komentarer?? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 jaja, fine tegninger Kom på en liten løsning med bayene, legger ut no bilder jeg Det du ser, er to vifter foran (aner ikke hvilken str. siden jeg ikke veit hvor stort kabinettet er) en i topp og en i bunn! Så kommer egenmodda bay til hdd og dvd-spiller av plexi! Meningen med to vifter var at du sa til meg kanskje mer enn 3-4 hdd, så da er det vel greit å ha flere vifter + at det skader da ikke? =) Drit i hvorda det er plassert og sånn, bare tenk på konseptet Orka ikke styre så fælt.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Ja det er kjempebra tanke... her ser du hvordan jeg tenkte hd ramma: 1m deksler 1 Uten Deksler Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Vær så snill å skriv hva dere mener hvis dere ser denne tråden. er det f.eks. noe som kan gjøre annerledes?? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 :) Jeg han nå søkt om spons i microplex :) Håper og tror på det beste Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tipper du får et "nei desverre" derfra Har ikke sett mange som har blitt sponset derifra ;p En som fikk avslag, snekkern ble jo sponset med et kabinett, men han har hatt GODE prosjekter før Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 jeg veit. hehe sendte med en sketchup-tegning. kanskje det hjelper Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Søknaden min ble visst avvist hmm... (hadde ikke ventet noe annet) Men jeg har søkt på komplett.no også... kanskje det går bedre der!?! noen tips om flere steder å søke? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Komplett er "for stor" til å sponse småprosjekter. Let heller etter mindre butikker. De trenger all den reklame de kan få. Ellers er det en slager å kjøpe noe hos en butikk å spørre om spons samtidig Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 ja det er jo en mulighet... vet du om noen slike butikker?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Les stickeys! så finner du ut hvem som sponser og ikke sponser Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 3dfxcool.no pcutstyr.no psdata.no digitalimpuls.no sunbeamtech.com (jeg fikk faktisk spons! Men fikk aldri sponsen ) Sånne "småbutikker" Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 takker. nå har jeg begynt å ta småjobber på kveldstid for å spare opp til mod-en min har nå 450kr. det er jo en begynnelse Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Fikk selfølgelig nei fra komplett.no også... nå søker jeg om noen deler på psdata.no:) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Nå har jeg funnet på et navn til prosjektet mitt: Black Dragon... Hva mener folket? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Litt vel oppbrukt da Hva med black beaty elns.? eller er det også oppbrukt da? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 ¨jo er vel kanskje litt oppbrukt begge to... men jeg vet liksom ikke hva jeg skal kalle det... hehe Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Sånn finner du på under veis når du har jobbet litt. Så blir det chromlakk? de har det på biltema hvis du bor nært biltema da. Du har vel ikke vurdert et lcd displey elr.? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 har vurdert display ja... men skulle visst litt mer om det... Microplex? Clasern?? det blir vel noe speileffekt lakk av et slag ja... Omtrent samme farge som Snekkerboden til ærede Snekkern (Håper det var greit at jeg brukte det som eksempel) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Vel du kan vise tekst, info, temeraturer osv... på dispayet. det kobles til paralel porten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå