Gå til innhold

Casemodde Chieftec Dragon Hjelp!?!

Anbefalte innlegg

Jeg som mange andre velger å bruke det velkjente Chieftec Dragon i min første casemod :!:

Mine tanker helt gratis:

-Jeg har tenkt på: Black metallic mirror blanc farge med Navy blue som 2. farge er dette bra?

-Skal ha: hjemmelagd trinnløs viftestyring(deler fra Claser'n) plexi i side og sannsynlivis topp (uv-blå Maybe) Blå uv-lys, og blått alt metall inne i kabinettet...

:devil:

I tillegg skal jeg skjære ut nederste del av den midterste delen nederst som vist på bilde... (skal ha inn plexi der)

Noen flere forslag?? Evt. andre ting jeg kan gjøre i steden for det jeg har sakt?

post-87944-1139857131_thumb.jpg

Endret av Hagr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er jo ikke direkte stygge, men pene er de ikke :p Men MYE potensiale i de!

Du kan:

*Fikse fronten; skjære ut den røde ringen/tette igjen med sparkel, skjære ut den midterste delen i front døra og sette inn plexi

*plexi i siden, skjær ut et litt unikt design på vinduet så du ikke får "sånn som alle har" :)

*Vifte i toppen, front, bak, i plexien på siden, i bunn (120mm)

*Evnt. lage ny front i alu ;)

*Lakke inni og utenpå!

*Stealthe Dvd-rom

*sette på sleeves på alle kabler, og bruke UV lys inni

*Chrome/polere dvdrom, hdd, PSU, floppy(?)

Masse masse mer :D kjeder jeg meg kan jeg lage non forslag i SketchUp :p

Lenke til kommentar
Tusen takk for forslag... det er bare å sende mer... glad for alle innspill

Worklog i worklog-forumet kommer så snart jeg begynner;)

5599806[/snapback]

alltid koselig med en work log, håper det blir noe av prosjekte ditt ;)

5599813[/snapback]

jeg kan garantere at jeg begynner en gang... nå har jeg ikke tid pga. slalåm treninger/renn ol.

Lenke til kommentar

Men hvor skal diskene ta luft fra hvis du tetter igjen fronten med plexi da? hva med netting eller så kan du borre masse hull i plexien.

Du kan lage dine egne viftegriller, lege et fett vindu av et eller annet slag. gravere på en fett logo.

For inspirasjon til gravering og vindu ta en titt i signaturen min på black pearl, og for et ennet vindu kan du titte litt i signaturen til dj ovin etter black diamond ;)

Lenke til kommentar

Happy/crappy(si hva du vil) News :p Jeg har skadet kneet og kan ikke kjøre mere slalåm denne sesongen... jeg kan starte moddinga når som helst... har noen sketchup-tegninger inne men prøvetida på sketchup 5 er utgått :no: noen som vet hva jeg kan gjøre? gidder ikke å kjøpe. for dyrt!!

Lenke til kommentar
Happy/crappy(si hva du vil) News :p Jeg har skadet kneet og kan ikke kjøre mere slalåm denne sesongen... jeg kan starte moddinga når som helst... har noen sketchup-tegninger inne men prøvetida på sketchup 5 er utgått :no: noen som vet hva jeg kan gjøre? gidder ikke å kjøpe. for dyrt!!

5614779[/snapback]

PM :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...