Hagr Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Jeg som mange andre velger å bruke det velkjente Chieftec Dragon i min første casemod :!: Mine tanker helt gratis: -Jeg har tenkt på: Black metallic mirror blanc farge med Navy blue som 2. farge er dette bra? -Skal ha: hjemmelagd trinnløs viftestyring(deler fra Claser'n) plexi i side og sannsynlivis topp (uv-blå Maybe) Blå uv-lys, og blått alt metall inne i kabinettet... I tillegg skal jeg skjære ut nederste del av den midterste delen nederst som vist på bilde... (skal ha inn plexi der) Noen flere forslag?? Evt. andre ting jeg kan gjøre i steden for det jeg har sakt? Endret 13. februar 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 å huff, jeg synes du må ta å forandre så mye som mulig på det iallefall....synes di kassene der er så stygge.... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 De er jo ikke direkte stygge, men pene er de ikke Men MYE potensiale i de! Du kan: *Fikse fronten; skjære ut den røde ringen/tette igjen med sparkel, skjære ut den midterste delen i front døra og sette inn plexi *plexi i siden, skjær ut et litt unikt design på vinduet så du ikke får "sånn som alle har" *Vifte i toppen, front, bak, i plexien på siden, i bunn (120mm) *Evnt. lage ny front i alu *Lakke inni og utenpå! *Stealthe Dvd-rom *sette på sleeves på alle kabler, og bruke UV lys inni *Chrome/polere dvdrom, hdd, PSU, floppy(?) Masse masse mer kjeder jeg meg kan jeg lage non forslag i SketchUp Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Tusen takk for forslag... det er bare å sende mer... glad for alle innspill Worklog i worklog-forumet kommer så snart jeg begynner;) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 man kan si det på en annen måte...siden di er så ikke direkte stygge har di stort potensiale for modding Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tusen takk for forslag... det er bare å sende mer... glad for alle innspillWorklog i worklog-forumet kommer så snart jeg begynner;) 5599806[/snapback] alltid koselig med en work log, håper det blir noe av prosjekte ditt Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Tusen takk for forslag... det er bare å sende mer... glad for alle innspillWorklog i worklog-forumet kommer så snart jeg begynner;) 5599806[/snapback] alltid koselig med en work log, håper det blir noe av prosjekte ditt 5599813[/snapback] jeg kan garantere at jeg begynner en gang... nå har jeg ikke tid pga. slalåm treninger/renn ol. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Men hvor skal diskene ta luft fra hvis du tetter igjen fronten med plexi da? hva med netting eller så kan du borre masse hull i plexien. Du kan lage dine egne viftegriller, lege et fett vindu av et eller annet slag. gravere på en fett logo. For inspirasjon til gravering og vindu ta en titt i signaturen min på black pearl, og for et ennet vindu kan du titte litt i signaturen til dj ovin etter black diamond Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg hadde tenkt til å montere en vertikal vifte på baksiden av hele harddisk-rammen og bytte ut rammen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hva slags vifte skal du ha i da? 120 x 120 mm eller ? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) blir en 120mm stål ja... kanskje denne: Microplex vifte er ikke helt sikker enda EDIT: Alu mente jeg SEFF... Endret 14. februar 2006 av Hagr Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 De nye(?) viftene fra microplex der er råe Før hadde de bare sånne som bråka fælt! Nå har de faktisk pene og stille vifter : ) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 ja en kamerat av meg har to av disse og de er ekstremt stillegåente med tanke på kraft og dreimoment. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg tipper du jan bruke den der matalic lakken som de har på biltema de har bådde sort og blå. Men det heter ikke å casemodde et kabinett heter modde et kabinett Edit: leif var innom Endret 15. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Jaja modde kabinett/case casemodde.. what ever hehe Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Happy/crappy(si hva du vil) News Jeg har skadet kneet og kan ikke kjøre mere slalåm denne sesongen... jeg kan starte moddinga når som helst... har noen sketchup-tegninger inne men prøvetida på sketchup 5 er utgått noen som vet hva jeg kan gjøre? gidder ikke å kjøpe. for dyrt!! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Happy/crappy(si hva du vil) News Jeg har skadet kneet og kan ikke kjøre mere slalåm denne sesongen... jeg kan starte moddinga når som helst... har noen sketchup-tegninger inne men prøvetida på sketchup 5 er utgått noen som vet hva jeg kan gjøre? gidder ikke å kjøpe. for dyrt!! 5614779[/snapback] PM Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Har laget en liten sketchup tegning simpel men viser hva jeg planlegger! tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
reds Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det der var småsnæcksy! Go for it! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Så bra ut den der tegningen likte de der motivene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå