Sgt_Stilongs Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Spesifikasjon på pcen: Geil 512MB DDR PC3200 400MHz Value CL2,5 MSI K8N Neo3 s-754 bZerk 500W 20pin (med 20-24pin overgang) AMD Sempron 2600 1,6 GHz GEIL 512 Value 2,5 CL PC3200 Den er ca en måned gammel og har fungert helt fint. Inntil i dag. Fikk ny harddisk i posten (WD 400GB SATA I). Har fra før en WD 250GB SATA I. Koblet til harddisken og skrudde på. Kom kun et blink fra diverse LEDs og viftene snuret bare under et sekund. Etter det har jeg ikke fått den ordentlig i gang igjen. Testet med strøm til kun hovedkort + 4pin til cpu uten at det skjedde noe. Kom kun et blink fra powerled og viften på hovedkortet snurret under et sekund... Klarte å få den til å svive da jeg tok ut et eldre Soundblaster live! lydkort. Men funket ikke da jeg prøvde å koble til den "gamle" harddisken. Nå er det bare samme resultat som før. Etter den slår seg av, blinker powerled sakte, og det skjer absolutt ingenting når jeg trykker på powerknappen. Må bryte strømen til hovedkortet i noen sekunder for at jeg skal kunne slå den på igjen. Prøvde også med en annen strømforsyning som jeg vet funker. Men det kom akkurat samme som før... Er det hovedkortet som er dødt selv om det gir livstegn fra seg, eller er det PSU som er skadet selv om den klarer å gi strøm et lite øyeblikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå