ArmenMinAU Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei Jeg går fortiden GK Elektro, og lurer litt på å søke flyfag til neste år. Er det noen som har peilig på hva en flymotormekaniker gjør? Har lyst å ta en bachelorgrad i Maskiningenør, og senere en Master grad i Race Engine Design, hvis jeg klarer det i fremtiden. I mellomtiden kunne jeg tenkt meg en jobb, og derfor kunne kanskje flymotormekanikerfaget være interesant? Tenkte å kanskje søke noe sånt til neste år: 1. VK1 Elektromekaniske fag 2. VK1 Flyfag 3. Fortsatt usikker... Hvis noen har peiling på dette faget ville jeg satt pris på all info Lønn osv.? Takk Mvh ArmenMinAU Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Se i denne tråden, er en del som har gått flyfag der, prøv å send en av de en PM. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 eller denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=478908&hl= Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Tusen takk Har postet i begge trådene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå