Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hey jeg leter etter en ps2 til usb overgang til en kompis som har et hovedkort der ps2 kontakten til tastaturet er mongo. Noen som vet hvor dette kan kjøpes? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Gjør det enkelt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310660&cks=PRL Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Joda det er også en mulighet, men noen plasser det det er mulig å bare kjøpe en overgang. skal snart lage en ordre på shg.no så det kan hende at det blir et usb tastatur derfra da Lenke til kommentar
staljin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Joda det er også en mulighet, men noen plasser det det er mulig å bare kjøpe en overgang. skal snart lage en ordre på shg.no så det kan hende at det blir et usb tastatur derfra da 5599160[/snapback] Joda, det finnes men ikke på sgh.no. Se her Skal ha en jeg og da jeg har litt problemer med PS/2 tastatur. staljin Lenke til kommentar
staljin Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Takker for linken 6020201[/snapback] IKKE KJØP DEN. Det er MUS adapter. Har fått den og tastatur fungerer ikke når den kobles til USB. Du må visst ha denne. staljin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Okey, takker for enda en link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå