Sonic^^ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg stilte litt på vCore i bios. Men når jeg skulle starte pc'n igjen, kom det ingenting på skjermen og den begynte å lage lyder. Så slår pc'n seg av, å dette fortsetter. Har prøvd å resette cmos ved å flytte på en jumper, men det funka ikke. noen som har noen råd hvordan man kan resette bios eller noen formeninger om dette? Det er en Aopen XC Cube EA65-II (Barebone) Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg stilte litt på vCore i bios. Men når jeg skulle starte pc'n igjen, kom det ingenting på skjermen og den begynte å lage lyder. Så slår pc'n seg av, å dette fortsetter. Har prøvd å resette cmos ved å flytte på en jumper, men det funka ikke. noen som har noen råd hvordan man kan resette bios eller noen formeninger om dette? Det er en Aopen XC Cube EA65-II (Barebone) 5599019[/snapback] Resett bios ved å ta ut batteriet som sitter like ved jumperne. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Problemet er løst. Det var minne-brikkene som hadde tatt kvelden mista 1 gig ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå