Re-Offender Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hei, jeg er for tiden ute etter et nytt skjermkort og ser at både netshop og komplett har x1900xt på tilbud denne uka.. Prismessig ligger de sånn passelig likt, så er veldig usikker på hvilket kort jeg skal velge?! Linker til de aktuelle produktene: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317238&cks=WYO http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=29923 Så kjære GPU-experter, hva skal jeg velge og hvorfor? AOC Endret 13. februar 2006 av ArcticOC Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kast mynt og kron, ta det du synes har penest boks eller no sånt, det blir akkurat det samme hva du velger vil jeg tro. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Her tror jeg det blir bundelen som hadde avgjort var det meg i hvertfall. Men hadde nok gått for netshop siden jeg liker servicen deres. Har ingen direkte dårlige erfaringer med komplett men har bare så veldig gode med netshop. (også sender de med sjokolade i pakka ) edit: står ikke noe om bundlen på netshop. Noen som vet hva som følger med av programmer og lignende på dette kortet? Endret 13. februar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Club3D sitt er jo 100 kroner billigere, det har sikkert stor betydning ved kjøp av et slikt skjermkort, vil jeg tro Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Club3D sitt er jo 100 kroner billigere, det har sikkert stor betydning ved kjøp av et slikt skjermkort, vil jeg tro 5599596[/snapback] Du sparer jo mere en 100kr da... Får jo med en Lion som koster 15kr eller noe Det har jeg i hvertfall fått hver gang jeg har bestilt fra netshop... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Nei nei, ikke spise Lion mens man skal sette inn skjermkort! Hvertfall ikke ved bytte av kjøler, oi sølte litt Lion på kortet. Uffda Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ser ut som Colin Mcrae rally 2005(200-300kr) er inkludert i kortet fra netshop. I tillegg 100 kr billigere og ikke minst en lion. Ville gått for dette om jeg først skulle bruke så mye på skjermkort. Og gjerne vil ha et bil spill. Ser ikke ut som det er noe særlig til bundle fra powercolor. (Se test lenka på komplett sin side og produktets hjemmeside) Er vel ingen annen forskjell. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg betalte 5k for Club3D kortet og angrer ikke Tror du blir fornøyd uansett hva du velger ;D Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Tror jeg går for det billigste.. Et annet spørsmål er jo hvilket av merkene som har best meritter med overklokking? Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tror jeg går for det billigste.. Et annet spørsmål er jo hvilket av merkene som har best meritter med overklokking? 5601195[/snapback] Ingen om man skal se på det historisk, men begge produsenter lager gode kort i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå