Woods Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei og god kveld. Etter formatering har jeg hatt problemer med lyden. Dvs, front høytalerene ikke fungerer. Jeg har fire høytalere som er satt opp i Quadraphonic. En standard grønn lyd ut for front høytalere og en svart for bak. Problemet går som følger. Fronthøytalerene fungerer ikke! Ja, disse er korrekt satt opp. Har prøvd med diverse utstyr for å teste, som bla. iPod. Så høytalerene er i perfekt stand i seg selv. Etter litt testing kom jeg fram til at selve lydutgangen til fronten, den grønne, ikke fungerer. Jeg har prøvd å reinstallert alle drivere til lydkorter uten hell. Hva skal jeg gjøre? Jeg har onboard lydkort i hovedkorte K8N Neo2 fra MSI. Mvh Lenke til kommentar
Woods Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Intet svar. Tror jeg bestiller meg nytt pci hovedkort, så har jeg ihvertfall det. Men om noen vet om en løsning eller har peiling på hva som har skjedd, spytt ut. Lurer litt på om det er en fysisk påført skade, etter kabinett skifte. Men de andre lydportene fungerer jo.. hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå