NoEvo Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Har posta det her tidligere men fikk ikke noe svar. Skal kjøpe meg dette skjermkortet PowerColor Radeon X800GTO Vil min 250W FSP PSU holde. Takk Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Med mindre den har Shuttle-kvalitet kan det nok hende at den blir litt knapp dessverre... Men de har jo billige 350W FSP strømforsyninger på lager. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ja da blir det nok ny PSU å da. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det kan godt hende at den såvidt holder, men jeg anbefaler deg å bytte, da får du utvidelsesmuligheter senere samt lavere støynivå siden PSU ikke er fullt belastet hele tiden, da blir de sukt varme noe som resulterer i høy fart på vifta og mye støy. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tror nok det vil bli i det tynneste laget ja.. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Denne 350W Fortron burde holde, har fått masse bra omtale i div. tester o.l. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Noen som har erfaring med Powercolor Radeon X800GTO agp forresten? Noen som har flashet det eller fått åpnet flere pipes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå