PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Aha, du har en pengeplante du også. Jeg gav bort min da jeg fant ut at den ikke virket. Advarsel: Ikea selger defekte pengeplanter. Lenke til kommentar
kak Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Aha, du har en pengeplante du også. Jeg gav bort min da jeg fant ut at den ikke virket. Advarsel: Ikea selger defekte pengeplanter.5619265[/snapback] Hvor min pengeplante opprinnelig kommer fra vet jeg ikke, da jeg fikk den av moren min. Det som er litt snodig med min pengeplante, er at jo værre økonomien har vært, jo mer har den vokst. Når økonomien derimot var på sitt beste, falt den helt sammen! :!: Det får være nok off topic for idag! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Har du fikset øynene til katten??Hønsehauken Kansje gjøre den skumlere?? og helst med en liten notis hvordan man gjør dette... Endret 23. februar 2006 av cmi Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Tok kattebildet inn via rawshooter og fikset kontraster osv. La dem inn i photoshop for å så lage 2 kopierer av bildet, et svart hvitt, et med farge. Den svart/hvite som lå øverst viska jeg bare ut øynene på sånn at de ble oransje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå