riktig Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvis dette virkelig er dine første bilder må jeg si meg kraftig imponert. Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg nekter, mest bare for å være litt vrang, å tro at dette er dine første bilder. i need proof! ;P men uansett så var de fine. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jasså, åssen vil du jeg skal bevise det? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jasså, åssen vil du jeg skal bevise det? 5607015[/snapback] Tatovering av første bilde, dna-prøve og sertifisert polygraf-test, takk Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jasså, åssen vil du jeg skal bevise det? 5607015[/snapback] Tatovering av første bilde, dna-prøve og sertifisert polygraf-test, takk 5607066[/snapback] Lenke til kommentar
makila Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ja, dette var SYKT bra for å si det mildt. Du må et uvanelig talent hvis dette var dine første bilder Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er dette dine første bilder så blir jeg fly forbanna Så bra bilder skal IKKE være av de første.. Det må du jo forstå Hehe, men bildene var utrolig bra. Likte utrolig godt bildet med tubene. Hva hadde du som bakgrunn? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Tusen takk! Hadde masse A4 som bakgrunn satt opp mot en vegg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Gah. Når jeg ser på det tredje bildet skulle jeg så ønske jeg kunne tatt det selv. Det ville vært perfekt som header på Art of E. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har jo vært innom det meste i design, så jeg hadde vel en "flying start" når d gjelder foto. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg har jo vært innom det meste i design, så jeg hadde vel en "flying start" når d gjelder foto. 5618076[/snapback] Det forklarer det meste, spesiellt det siste bildet. Estetisk formsans overføres jo til nye uttrykksformer også. Man må bare tenke litt før man tar et bilde, eller jobbe ut fra en filosofi, så blir det noe ut av det. Jeg har nok hele tiden tenkt at du er grafisk formgiver, eller noe i den retningen. En ting var sikkert, du har analysert form og farge før. Luringen Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Meget flotte bilder her! Nå er ikke meningen min å skade din troverdighet, men for å være realtivt ny i faget som du utgir deg for må jeg si at det er nesten utrolig at du får så bra bilder så du har nok et stort talent der! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Jeg har jo vært innom det meste i design, så jeg hadde vel en "flying start" når d gjelder foto. 5618076[/snapback] Det forklarer det meste, spesiellt det siste bildet. Estetisk formsans overføres jo til nye uttrykksformer også. Man må bare tenke litt før man tar et bilde, eller jobbe ut fra en filosofi, så blir det noe ut av det. Jeg har nok hele tiden tenkt at du er grafisk formgiver, eller noe i den retningen. En ting var sikkert, du har analysert form og farge før. Luringen 5618125[/snapback] *busted* Endret 16. februar 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Aha, det forklarer saken! Da har du hvertfall et veldig godt grunnlag for komposisjon, bedre enn den gjennomsnittlige nybegynner. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Jobber btw med en portefølje nå. Venter på domenet fakey.no så jeg får satt den opp, imens ligger den her: http://fakey.frac.dk//web/?go=3dstills og en liten test på kategori sidene: http://fakey.frac.dk//web/include_help Intet innhold ennå btw, men når jeg får sakene skal jeg legge ut alle de fine skaperverkene mine Lenke til kommentar
fakey Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Åhh, btw, hvis dere lurer på hva d siste thumbnail bildet i porteføljen var så er d dette: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Meget bra, mye bedre enn mine planter. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Du kommer her og overkjører oss alle du. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Det var aldri min intensjon å ødelegge selvtilliten din Marley, beklager Neida, takk for kommentarene Lenke til kommentar
kak Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Meget bra, mye bedre enn mine planter.5618357[/snapback] Alle mine er i plastikk, med unntak av en kaktus og en "pengeplante"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå