flabb1 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 okei, så jeg klarte å kløne det til på min cpu, og knekke bare 1 liten pinne, og nå nekter pc'n å starte.... får bare feilmelding... (logisk da ) men jeg tenkte om det var noen fagkyndige folk på forumet som kunne være intressert i å hjelpe meg med å kansje få den fiksa på et eller anna vis? cpu'en er en Athlon 64 3000+ 754 Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei! Hvordan klarte du det? er ikke så lur.. Jeg tviler på at det går ann å ordne sånt. Eneste mulighet er vel å kjøpe ny cpu, eller få tak i en brukt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ikke smart trekk. Hva skal folk gjøre borti de pinnene, egentlig? Hold CPU på kantene, la den gli nedi socket, lås armen, smekk på kjøler. Ferdig! Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei Du kan prøve å knekke en nål og sette den i socketen på hovedkortet der det mangler pinn på cpu. Google litt; det er flere som har fått ok resultat av det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg vet ikke om logging vil gå bra. Du må isfall være ekstremt forsiktig så ingenting smelter, samtidig må du ha en nytt bolt siden pinnene er så små. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå