Gå til innhold

Znote 3001 BIOS - elendig!


Ola PeK

Anbefalte innlegg

Nokon som har tukla med BIOSen til Znote 3001? Det utgangspunktet ein Phoenix-IOS som ikkje er særleg nyttig. Eg vil gjerne kunne stille Vcore, FSB, klokke ned litt for å få den til å bråke litt mindre.

 

Kanskje tilogmed sette i ein C3, men da må eg kunne stille bussen.

 

Går det an å få tilgang til fleire val/ går det an å flashe til ein BIOS med meir futt i?

 

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-09-17 20:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sendte en mail til Zepto og spurte, fikk svar i dag. Noko om at en bærbar er heilt forskjellig frå ein stasjonær og at det derfor er heilt umogleg å stille FSB og Vcore og slikt i BIOS eller vha. jumpere.

 

Eg går ut frå at dette delvis er tull, men at dei ikkje vil svare fordi folk ikkje bør tukle med bærbare, og at dei vil unngå garantisaker.

Forståeleg og greit nok, men pcen min bråkar fortsatt så eg må finne på noko :wink:

Lenke til kommentar

Hei,

 

om du har en bærbar med skrivebordsprosessor har du ikke noen form for strømsparing og kan derfor ikke kjøre prosessoren din på høy, lav eller dynamisk. Altså, prosessoren din kjører på høy hele tiden. Det er forståelig at du vil kjøre ned prosessoren. Dette kan gjøres via software som SoftFSB f.eks. Let litt på google.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...