killertomato Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kan jeg gjøre dette i photoshop, eller trenger jeg et annet program? Hvordan gjør jeg det i photoshop i tilfelle? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis du har photoshop så følger det med et program som heter Imageready, det er utmerket til å lage gifanimasjoner i. Her kan du lære litt om det programmet, under photoshoplinken og de filmene som har to fjærer i logoen. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis du har photoshop så følger det med et program som heter Imageready, det er utmerket til å lage gifanimasjoner i.Her kan du lære litt om det programmet, under photoshoplinken og de filmene som har to fjærer i logoen. 5598597[/snapback] takk takk, da skal jeg ta en titt Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis du har photoshop så følger det med et program som heter Imageready, det er utmerket til å lage gifanimasjoner i.Her kan du lære litt om det programmet, under photoshoplinken og de filmene som har to fjærer i logoen. 5598597[/snapback] takk takk, da skal jeg ta en titt 5598616[/snapback] Er det noen som vet hvordan man får gif animasjon over på mobil? Finnes noe tjeneste på nettet som gjør dette? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 vet du hva filene som er på mobilen fra før heter? Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 vet du hva filene som er på mobilen fra før heter? 5599637[/snapback] Nei, men har det noe å si? Trodde alle MMS mobiler idag forstod gif?? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 ok, men hvis de gjør det er det vel bare å importere en animasjon som du finner på nett, Min ericsson (en billigmodell) bruker gif. så jeg tipper at det skal gå an. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 ok, men hvis de gjør det er det vel bare å importere en animasjon som du finner på nett, Min ericsson (en billigmodell) bruker gif. så jeg tipper at det skal gå an. 5601269[/snapback] Men jeg vil ha den gif animasjonen jeg har liggende på pc'n over på mobil, så jeg kan sende den som mms. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 ja, men jeg vet jo ikke om du har bluetooth eller hvordan du skal få den over på telefonen din. Hvis jeg skal svare på spørsmålet ditt om hvordan du får et gifbilde over på telefonen så må det jo bli via ledning eller bluetooth! Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 ja, men jeg vet jo ikke om du har bluetooth eller hvordan du skal få den over på telefonen din.Hvis jeg skal svare på spørsmålet ditt om hvordan du får et gifbilde over på telefonen så må det jo bli via ledning eller bluetooth! 5601422[/snapback] ok, det har jeg ikke. Tenkte kanskje det var no form for tjeneste på nettet der jeg kunne sende gif bilder fra pc'n til mobilen. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hva med å sende bildet til noen via mail og så få de til å legge den inn på mobilen sin for så å sende den til som MMS til deg igjen hehe Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hva med å sende bildet til noen via mail og så få de til å legge den inn på mobilen sin for så å sende den til som MMS til deg igjen hehe 5601500[/snapback] Er jo en mulighet det.. hehe Lenke til kommentar
ekm Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Eller så kan du jo legge de opp på home.no e.l. og laste de ned med wap Endret 14. februar 2006 av ekm Lenke til kommentar
ruben199333 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hvordan lager jeg animasjoner der navnet blinker eller lyser ? javascript:emoticon('') smilie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå