Gå til innhold

Hvordan lage enkle gif animasjoner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har photoshop så følger det med et program som heter Imageready, det er utmerket til å lage gifanimasjoner i.

Her kan du lære litt om det programmet, under photoshoplinken og de filmene som har to fjærer i logoen.

5598597[/snapback]

takk takk, da skal jeg ta en titt :)

5598616[/snapback]

Er det noen som vet hvordan man får gif animasjon over på mobil? Finnes noe tjeneste på nettet som gjør dette?

Lenke til kommentar
ok, men hvis de gjør det er det vel bare å importere en animasjon som du finner på nett, Min ericsson (en billigmodell) bruker gif. så jeg tipper at det skal gå an.

5601269[/snapback]

Men jeg vil ha den gif animasjonen jeg har liggende på pc'n over på mobil, så jeg kan sende den som mms.

Lenke til kommentar

ja, men jeg vet jo ikke om du har bluetooth eller hvordan du skal få den over på telefonen din.

Hvis jeg skal svare på spørsmålet ditt om hvordan du får et gifbilde over på telefonen så må det jo bli via ledning eller bluetooth!

Lenke til kommentar
ja, men jeg vet jo ikke om du har bluetooth eller hvordan du skal få den over på telefonen din.

Hvis jeg skal svare på spørsmålet ditt om hvordan du får et gifbilde over på telefonen så må det jo bli via ledning eller bluetooth!

5601422[/snapback]

ok, det har jeg ikke. Tenkte kanskje det var no form for tjeneste på nettet der jeg kunne sende gif bilder fra pc'n til mobilen.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...