Mozzy -> Überosten Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Okay.. så tror jeg at CPU'en til min IBM T30 bist caput, så jeg trenger en ny en. Pc'en er altså denne lille baiasen: IBM T30. Min er en Type 2366-81G. Noen forslag til ny prosessor under 2000kr? [Nåværende specc's] CPU: (hm.. ikke godt å si.) Mem.: 256Mb HD: 40Gb DVD drive: Ultrabay DVD Networking: Ingen Security: Tru'kke det... Resten er likt med siden. Endret 13. februar 2006 av Mozzy -> Überosten Lenke til kommentar
voyler Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Okay.. så tror jeg at CPU'en til min IBM T30 bist caput, så jeg trenger en ny en. Pc'en er altså denne lille baiasen: IBM T30. Min er en Type 2366-81G. Noen forslag til ny prosessor under 2000kr? [Nåværende specc's] CPU: (hm.. ikke godt å si.) Mem.: 256Mb HD: 40Gb DVD drive: Ultrabay DVD Networking: Ingen Security: Tru'kke det... Resten er likt med siden. 5598529[/snapback] Er du sikker på at det er cpuen som er gått? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...st=0&p=5598857& Lenke til kommentar
Mozzy -> Überosten Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Trodde det en stund.. men nå har jeg funnet ut ved feiltesting og lesing av brukermanual og intensiv søking på nettet at det mest sansynlig er mammakortet som er kaputt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå