HKRoed Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei! Søkte etter WD 120 GB 8MB cashe i prisguiden og den viste at http://www.pcutstyr.no er den billigste med 1548,-. Tok tilfeldigvis en tur innom http://www.mulitcom.no og fant den samme disken til 1539,- Ikke at det er mange kronene å snakke om, men hvorfor fant ikke prisguiden til HW at Milticom er det billigste stedet? å handle denne disken? Hans Kr Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Multicom vises ikke i prisguiden - derfor. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 OK. Er det ett sted her på HW der jeg kan se hvilke webshopper som er med/ikke er med i prisguiden? Hans Kr Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hvorfor er ikke den med a? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Om dere vil ha med Multicom så kan dere sende en liten klagemail til de. Vi vil gjerne ha de med, men de klarer ikke å lage en prisfil til oss... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 OK, så prisguiden omfatter altså ikke alle webshopper? Det lukter litt kelkoo her... Trodde prisguiden ikke boikottet noen og klarte og sjekke priser over hele fjøla. Må si meg skuffet! Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Hei! Sendte mail til Multicom og purte hvorfor de ikke klarte å lage denne prisfila som hw trenger. Svaret var at hvis de skulle klare dette, så måtte de legge om hele datasystemet deres, og dette kostet masse penger. Pr i dag bruker de systemet som heter SAP, og av erfaring er dette ett skikkelig møkka prog. Så jeg skjønner problemet deres. Men jeg har ikke funnet noe sted på hw som viser hvilke webshopper som er med/ikke er med på prisguiden!! Noen som kan gi meg svar på det? Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Når hw.no tilbyr en tjeneste som viser billige web shopper uten å ta fortjenseste da kan en ikke vente at de skal progge en liten orm som går og henter ut prisene fra alle webshopper, det blir litt mye forlangt eller? Hvis det er viktig for deg å ha med multicom send dem en mail og henvis til denne tråden, også kan jo alle andre gjøre det også... Sånt pleier å funke det... Mvh Thorsan [red, glemte underskrift] [ Denne Melding var redigert av: thorsan på 2002-09-18 12:53 ] Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Vi vil gjerne med med Multicom. Ellers kan det legges til at de er med hos Kelkoo. Kelkoo har bedre systemer enn vi har mht. å hente ut priser. Men, så betaler de trolig en _god_ del penger til de hver måned. Om de kunne brukt litt penger på å lage en eksport av databasen så ville vi blitt veldig glade. Det burde ikke være vanskelig for de mener jeg. Send de gjerne en mail, om dere mener at de burde være med, så kanskje de kan ta en ny titt på om de vil være med :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå