Wyldelife Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 jeg har hatt et problem med skjermkortet, det står noe med "VPU". Hva er dette? Spillet fryser i menyene på alle spill! Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Hvis du har klokket er det det problemet, jeg hadde det samme problemet med mitt gamle x300se 128mb pci-e kort. Hvis ikke det er prob. kan du prøve og klokke det ned, så skru av vpu. Eller så kan du bytte driver merke, feks. (jeg brukte orginale drivere til mitt ati kort, men skiftet til Omega. Omega er drivere som er tilpasset klokking, og har eget tweake prog+ klokke.prog. Håper det ordner seg Endret 13. februar 2006 av chr1st3r Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Har ikke klokka :/ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Tja, regner med du har et Ati kort. Dårlig strømforsyning? For varmt kabinett? Ikke innstalert drivere? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Her er bildet av meldingen: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sist jeg var borte i den meldinga så var det skjermkortet som var defekt. Men jeg kan ikke garantere at det er det som er tilfelle her. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Noen flere svar? Dette er frustrerende! :/ Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvilket kort har du? Uansett, "VPU recover" er en funksjon i ATI driveren som gjør at du kan avslutte spillet, uten å restarte maskinen for at alt skal bli normalt igjen. Har du forsøkt å deaktivere VPU recover? Ok. Standard spørsmål: Nyeste drivere til skjermkort, hovedkort og lydkort? Slått av alle programmer som kjører i bakgrunnen i windows? Nyeste oppdateringer til spillene du bruker og har problemer med? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Har ATI Radeon 9100IGP 64 MB. Tusen takk for alt det der, skal sjekke det, tror alt er oppdatert da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå