Jan-E. Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Vurderer å kjøpe en Starcraft etter -90 modell, men er blitt frarådet pga dårlig kvalitet. Fleip eller fakta? Ble rådet å gå for Ford-van. Endret 13. februar 2006 av Jan-E. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Både fleip og fakta. Ford-van .. er vel kanskje litt mer stive å kjøre, spesielt med 7,3 litern.. Motoren er jo selvfølgelig sterkere på en Ford, men den er for mer "streite" messensker.. (Synes jeg) Chevy ... er greie biler de og, men pass deg for rust, helst under vinduer og på dører, samt i taket. Helt ok biler å kjøre, men styr unna bensinmotorene.. Dei bruke mykje bensin! Endret 13. februar 2006 av Dalet Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Ser på Finn at det er endel rust ja, men har hørt endel negativt om motor og gir og. Det er selvfølgelig diesel jeg er ute etter. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ser på Finn at det er endel rust ja, men har hørt endel negativt om motor og gir og. Det er selvfølgelig diesel jeg er ute etter. 5600157[/snapback] Chevy har mye problemer med gir vet jeg.. Automatkassa er jo bra og varer lenge, men har også sett at mange har hatt problemer med den.. Fordkassa er jo bra, vi har selv en Ford Customline, som vi er meget fornøyd med.. Har hatt bilen i 6 år og den er blitt mye brukt.. Eneste problemer vi har hatt er servopumpa, men ikke noe med motor eller gir.. Edit: Her fant jeg en grei Customline til en grei pris.. Han har politiradio på dæsjen FINN.NO Endret 13. februar 2006 av Dalet Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Hva er forskjellen på Customline og Econoline? Bilen jeg er ute etter må ha: Høyt tak, fire kapteinstoler og sofa som kan slåes ned til seng. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hehehe, har du sett, en søt liten Maycom 108 scanner der ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå