StaBBer Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jeg ville kjøpte fra Amazon UK. Veldig billig for tiden, fra £10 til £15. Ikke bare det, men Amazon pakker de inn i tjukk papp, slik at det er "umulig" å få skader. Redigert: det kan også nevnes at serien også kommer her til lands nå snart. Identisk, men med skandinaviske tekster. Men prisen er ikke hygglig, nærmere 400 kr stk. Da importerer jeg heller. Klarer meg fint med engelsk tekst. Endret 27. juli 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
Scullyy Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Begynte å se på det for noen uker siden. Drit bra serie PS. Det var faktisk ikke derfra jeg fikk nicket mitt Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Noen bekreftelse på om det kommer en sesong 10? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det skal komme en ny X-Files film, men en ny sesong er nok ikke trolig. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Noen bekreftelse på om det kommer en sesong 10? 9342628[/snapback] Sesong 8 og 9 var jo seriens svakeste, så tviler på det kommer mer. Ny film derimot, det har jeg mer tro på. Endret 24. august 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
softy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 "On October 29, 2007 it was reported that the second X-Files feature would begin filming on December 10, 2007 in Vancouver." Yess! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Har offisielt startet å se x-files. Fikk sett 4 episoder i går, og det ga mersmak. Utrolig spennende. Vurderer å kjøpe Samleboksen som egen julegave. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 "On October 29, 2007 it was reported that the second X-Files feature would begin filming on December 10, 2007 in Vancouver." Yess! Jepp, filmen har nå endelig fått grønt lys! Can't wait! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Investerte i denne for et drøyt år siden, kan ikke si at jeg angrer! Digger alle episodene som handler om main storyen. Gleder meg til filmen. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Investerte i denne for et drøyt år siden, kan ikke si at jeg angrer! Digger alle episodene som handler om main storyen. Gleder meg til filmen. Mytologiepisodene er herlig ja. MOTW-episodene er også knall. Holder faktisk på å se opp igjen hele serien for å varme opp til den nye filmen. .) Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Investerte i denne for et drøyt år siden, kan ikke si at jeg angrer! Digger alle episodene som handler om main storyen. Gleder meg til filmen. Mytologiepisodene er herlig ja. MOTW-episodene er også knall. Holder faktisk på å se opp igjen hele serien for å varme opp til den nye filmen. .) Når kommer den nye filmen? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 25 juli. Regner med det er premieredatoen i USA. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kjøpte serien for rundt £10 stykket på Ebay. Elsker den serien! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kjøpte serien for rundt £10 stykket på Ebay. Elsker den serien! Godt kjøp det. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jupp. Og nå gleder jeg meg til den nye filmen som kommer om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er på disk fem, sesong en. Har et par bokser liggende. Storkoser meg. Blir så giggly av Fox :-D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er på disk fem, sesong en. Har et par bokser liggende. Storkoser meg. Blir så giggly av Fox :-D Han har noen gullkorn ja. Straks ferdig med sesong ni nå. Du verden hvor mye kvaliteten på historiene har sunket. Et lyspunkt er at det visuellt sett er finere å se på. Og Scully taper seg ikke. Ellers er det temmelig kjedelig uten Mulder.. Men frem til sesong åtte er det jo fantastisk. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) ---Feil--- Endret 22. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) 25 juli. Regner med det er premieredatoen i USA. Jepp, tror nok på at det er premiere datoen i USA. I Norge har den premiere 8 August. Blir artig å se Fox Mulder og Dana Scully igjen. For å ikke nevne A.D Skinner. Her er cast lista til filmen. David Duchovny ... Fox Mulder Gillian Anderson ... Dana Scully Amanda Peet (Rolle ukjent) Billy Connolly (Rolle ukjent) Callum Keith Rennie (Rolle ukjent) Adam Godley (Rolle ukjent) Xzibit (Rolle ukjent) Mitch Pileggi ... A.D. Walter Skinner Artig at Xzibit skal være med da. Her er trailer for filmen, hadde vært fint om noen fant en med litt bedre kvalitet: Se filmen hos Youtube Endret 22. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Denne filmen kan være elendig, men jeg kommer fremdeles til å se den et utall ganger. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå