VbD Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 hm, det er bare en sesong av the lone gunmen? det kommer ikke flere liksom? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Nei, tror ikke det er sannsynlig at det kommer noen flere sesonger. Det ble med den ene. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Oisann! Ble helt vill av det tilbudet på play.com Men hvordan sender de pakkene? En og en? slik at jeg unngår toll. Eller må jeg bestille en og en? Lenke til kommentar
VbD Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 de sender 1 og 1 film\box hver for seg ja Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Må bare legg til at filmen X-Files Fight The Future er veldig greit å få med seg mellom sesong 5 og 6 da den binder en del løse tråder. Hiver man seg rett på sesong 6 etter sesong 5 vil man miste en del viktig informasjon. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Noen med god hukomelse her? Hvilken av de to plakatene er mest likt den de bruker i serien egentlig? Gidder ikke å bla meg gjennom episode for episode bare for å finne ut av det. Plakat 1 Plakat 2 Endret 30. mars 2006 av Wooho Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Jeg er ganske sikker på at det er nederste. Endret 30. mars 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ser sån ut ja, bestilte den nå nettop. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke dumt, den ser jo dritfet ut! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Tør jeg spørre hvor du bestilte den? Har selv den øverste, men kunne godt tenke meg den nederste også. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Uh, den nederste der kunne jeg også tenke meg! Et must for enhver X-Files fan! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 hm, det er bare en sesong av the lone gunmen? det kommer ikke flere liksom? 5781956[/snapback] The Lone Gunmen døde i en episode i sesong 9, og den episoden ble regnet som en ordentlig avslutning på den spinoff-serien. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har vært sloppy med X-Files tittinga i det siste (mye skolearbeid... og *host*dataspilling*hark*), så i går tok jeg X-Files-delen av hjernen fatt, og begynte på sesong 5, og så hele disc 1. Hadde det ikke vært skole i dag, hadde jeg sett minst en disc til. Disc 1 var SYK! Når jeg sier syk, mener jeg jo selvfølgelig sykt bra! Så utrolig bra! Først starter discen med to knakende bra fortsettelsesepisoder fra siste episode i sesong 4. Så fortsatte det med en genial episode om hvordan The Lone Gunmen ble The Lone Gunmen, og hvordan Mulder ble kjent med dem igjen (samt et gledelig gjensyn med en kjær karakter fra tidligere i serien). Episoden inneholdt mye humor også (hva er nå ikke humoristisk med TLG?). Discen avsluttet med en skikkelig bra monster-episode av den typen som får deg til å sjekke under senga når du legger deg der om kvelden (mye på grunn av siste scene i den episoden). En skikkelig gyser. Med andre ord var denne discen noe av det beste av X-Files jeg har fått på kun èn disc. Fenomenalt! Lenke til kommentar
lasselasse_ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 I en av de siste episodene i X-Files sesong 1, "Tombs", så nevner Mulder "Norwegian Elk Hound". Litt fett 5707633[/snapback] Da må du glede deg til å se sesong 2 også, da Mulder og Scully reiser til Norge for å løse en liten X-Files fenomen. 5708666[/snapback] Viss du ser godt etter i episode Duane barry eller så er det Ascension. Husker ikke helt hvilken av dem, men iallefall den episoden der Duane Barry tar gisler i ett reisebyrå. I reisebyrået følg godt med på veggen, og du vil se en plakat som lyder "Norwegan Cruiseline" og en som har teksten "Norway". Tror det er rundt 29min(eller var det 9/19min?) ut i episoden. (tror ikke dette er blitt nevnt) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Tør jeg spørre hvor du bestilte den? Har selv den øverste, men kunne godt tenke meg den nederste også. 5840079[/snapback] Var på www.ebay.com jeg kjøpte den fra. Fikk også i går X-Files The Game (som kom til både PSOne og PC i sin tid) ganske kult spill, vil anbefale det for alle X-Files fans. EDIT: Hr. Jenssen, gled deg til sesong 6 og 7 disse to sesongene ser jeg som de to beste i hele X-Files sagaen. Endret 4. april 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 We shall see. Så disc to i går. En del bra der også (hadde sett Emily-episodene fra før), men de slår nok ikke disc 1. På langt nær. Spillet holdt jeg mye på med i "sin tid", men måtte slutte å spille det grunnet en bug i et varehus hvor jeg skulle skyte en rekke slemminger (siste fyren kunne ikke skytes). Var utrolig spennende frem til da. Synd jeg måtte avslutte midt i spenninga. Hvor skaffet du forresten spillet fra? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Så "Bad Blood" i dag. Mer hysterisk morsom episode har jeg ikke sett på lang tid! Hele greia var utrolig morsom, og jeg lå høyt flere ganger! Selv om jeg ser en morsom film, er det faktisk sjelden at jeg ler høyt når jeg er helt alene. Dette gjorde jeg likevel her. Kjempemorsomt å se hvordan de to agentene tolker hverandre. Endret 5. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ahh, takk for play.com tipset. Da er alle sesongene i boks:D Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Så "Bad Blood" i dag. Mer hysterisk morsom episode har jeg ikke sett på lang tid! Hele greia var utrolig morsom, og jeg lå høyt flere ganger! Selv om jeg ser en morsom film, er det faktisk sjelden at jeg ler høyt når jeg er helt alene. Dette gjorde jeg likevel her. Kjempemorsomt å se hvordan de to agentene tolker hverandre. 5874290[/snapback] Den episoden er helt geial ja. Spessielt når de er på kontoret dagen derpå og Mulder begynner å hoppe på den båsbøtta. :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ooh, i morgen blir det X-files på Hanne. Gleder meg<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå