Neophus Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Hoh., da var jeg gjennom alle 9 sesongene! Jeg begynte 7ende februar, og ble ferdig idag Nå gjenstår det bare å få tak i The Lone Gunmen! Endret 26. februar 2006 av Neophus Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Øøøøh, så med andre ord har du sett omtrent 7-10 timer X-Files HVER DAG i nesten 20 dager? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Whatever he says Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Øøøøh, så med andre ord har du sett omtrent 7-10 timer X-Files HVER DAG i nesten 20 dager? 5669465[/snapback] Å fy fa*n. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Han sa jo ingenting om at det var februar I ÅR han begynte da. Endret 26. februar 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Vince Gilligan var den eneste som ville forsøke seg med komedieepisoder igjen, med episoder som "Small Potatoes" og "Bad Blood" i henholdsvis Sesong 4 og 5. Disse er også meget bra. 5641599[/snapback] He he Bad Blood var virkelig en kose episode. Bare ansiktsutryket til Mulder i begynnelsen av den episoden når han jager den ene vampyren staber den og Scully trekker utt de falske tennene er helt genial morssom. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) [iC,26/02-2006 : 20:07]Øøøøh, så med andre ord har du sett omtrent 7-10 timer X-Files HVER DAG i nesten 20 dager? 5669465[/snapback] Ja Har nok av tid til sånt når man er arbeidsledig Endret 26. februar 2006 av Neophus Lenke til kommentar
Toset Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Mener å huske fra jeg var liten at det var en episode med en dukke som drepte folk. Var så redd etter den episoden at jeg fikk helt noia hver gang jeg hørte den intromusikken til x-files igjen. Noen som vet hvilken episode det var? Husker bare at det var en slik dukke med porselensansikt ellerno, og mener det var noe båter involvert Lenke til kommentar
Toset Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 X-Files - Season 2 (M-Lock) PS. Hva betyr M-Lock her? Er fra play.com, er dvd'ene de selger til 13.99£ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 dominizer: Du tenker nok på episoden Chinga (som forresten ble skrevet av Stephen King). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) X-Files - Season 2 (M-Lock) PS. Hva betyr M-Lock her? Er fra play.com, er dvd'ene de selger til 13.99£ 5671118[/snapback] M-Lock er de nye innpakningene. De er mindre og mer kompakte (discene er tettpakket inni der, med en liten manual i tillegg - discene er dog veldig praktisk satt). Hos Amazon.co.uk får du kjøpt dem enda litt billigere (£12.99. £12.92 inkl. frakt når man trekker fra VAT, som er den engelske momsen). Hos Amazon kan du også kjøpe de andre versjonene, som koster betydelig mer (men som ikke inneholder noe mer, annet enn at boksene tar mer plass). Den episoden (Chinga) husker jeg også å ha sett for lenge siden. Dukka som dreper folk, ja, og den helt upassende, muntre låta som spilte gjennom episoden. Når du nevner båtene, tenker du vel på liket som ble fisket opp av sjøen i begynnelsen av episoden. Da jeg så den ble jeg også fryktelig redd etterpå. Fikk lyst til å se dn igjen. Håper den er blant de fem første sesongene, da jeg ikke får de fire siste før i morgen. Endret 27. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Chinga er episode #10 i sesong 5. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Vet det nå. Så den i går kveld. Veldig bra episode, og som jeg hadde spådd, var den helt upassende, "That's what it's all about"-sangen med. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 I går begynte jeg på første disc av sesong 3. Fikk meg en rekke små overraskelser der. Først og fremst var det litt morsomt å se at første episode var en fortsettelsesepisode. Det er kanskje ikke så rart i seg selv, men nå var det jo faktisk sånn at sesong 2 avsluttet med en fortsettelsesepisode, så det betyr at det faktisk var tre sammenhengende episoder. Så, når jeg kom til episoden som heter "D.P.O.", fikk jeg enda en koselig overraskelse, da jeg fikk se Jack Black (Orange County, School Of Rock, osv) og Giovanni Ribisi (Saving Private Ryan, Sky Captain, osv) i rollene som to ungdommer. I neste episode, "Clyde Bruckman's Last Repose" hadde selveste Peter Boyle (som de fleste kjenner som Frank i "Alle Elsker Raymond") en av hovedrollene! Den episoden var forresten en av de få humoristiske episodene, og for å si det sånn, skuffet den ikke! -Mulder: "How are you receiving this information?" -Bruckman: "How should I know?" -Mulder: "I mean, are you seeing it in a vision, or is it a sensation? How do you know where to go?" -Bruckman: "I just know" -Mulder: "But how do you know?" -Bruckman: "I don't know!" Kanskje scena ikke høres så artig ut på papiret, men når du ser Duchovny og Boyle gjøre den... Så jævlig bra. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 X-Files - Season 2 (M-Lock) PS. Hva betyr M-Lock her? Er fra play.com, er dvd'ene de selger til 13.99£ 5671118[/snapback] Dette er M-Lock Har sett ferdig sesong 5 men gidder ikke å se på sesong 6 (selv om det frister) før jeg har fått sett X-Files Fight The Future filmen først. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Henger Fight The Future sammen med sesong 5 og 6 altså? Fight The Future var det første jeg skaffet av X-Files. Hørt en del andre folk er misfornøyd med filmen, men jeg likte den veldig godt. EDIT: Et annet spørsmål til deg, Wooho: Hvor fant du bildene til sesong 8 og 9 av X-Files i DVD Profiler? Jeg fant sesong 8 og 9, men de hadde ikke bilder (har bilder på de andre sesongene)! Endret 28. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) EDIT: D'oh, dobbelpost. Endret 28. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Henger Fight The Future sammen med sesong 5 og 6 altså? Fight The Future var det første jeg skaffet av X-Files. Hørt en del andre folk er misfornøyd med filmen, men jeg likte den veldig godt. EDIT: Et annet spørsmål til deg, Wooho: Hvor fant du bildene til sesong 8 og 9 av X-Files i DVD Profiler? Jeg fant sesong 8 og 9, men de hadde ikke bilder (har bilder på de andre sesongene)! 5679093[/snapback] Slik jeg har fostått det så laget de filmen før sesong 5 slik at sesong 5 på slutten (skjer noe veldig spennede) utviklet seg i rettningen til storfilmen. Slik at det er et slags binnende ledd mellom Sesong 5 --> Filmen --> Sesong 6. Ang bildene av sesong 8 og 9 på dvdprofilen min så slo jeg bare inn strekkoden (de tallene) og vips så var bildene der. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg skrev også inn koden, men da fant jeg ingen ting. Du kunne vel ikke sende de to kodene på PM? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 "Bare et forslag da" - Sitat Kjetil og Kjartan show. Hva om vi kunne sagt den første episoden vi så og/eller den episoden vi husker best (ofte er dette en og samme episode). Den første episoden jeg så var "Ice" (Sesong 1 episode 7). Jeg husker de ekle iglene eller hva det var som gikk inn i øra og nesene til folk. De levde inne i kroppen dems. Til slutt fant de ut at "iglene" ikke likte hverandre og følte hverandres tilstedeværelse. Så de slapp en igle til inn i kroppen til en som allerede var bebodd for å la de kjempe til døden. http://xfiles.amaroq.com/1.07/ Så regelmessig på X-Files etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå