SkyMarshall Arts Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 X-Files er antagelig den beste tv-serien som er laget i mine øyne! De første 3-4 sesongene var helt vilt kos! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jo, når det har kommet nye agenter er det ikke like tøft. Mulder og Scully kicks ass. 5609052[/snapback] enig enig... sesong 9 (var det ikke her han john dogget og hu andre kom inn i bildet?) sugde max pga nye agenter Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Dogget (Robert Patrick) var med i de to siste sesongene, mens den nye kvinnelige agenten kun spilte i den siste. Synes ikke at de nyeste sesongene sugde, jeg. Synes bare at de var langt fra like gode som de tidligere sesongene. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hm, det ser ut som om TV3 kommer til å sende de to første sesongene til å begynne med. -- Jeg har til dags dato sett opp til episode 7x12, men får vel slenge meg på lasset og begynne fra børjan igjen da jeg egentlig har glemt ganske mye av det som skjedde i de første sesongene. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Kult ! Glimrende serie, dette må jeg få med meg. Fikk aldri med meg de første episodene når de gikk første gangen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Synd at det er på TV3 Offtopic, ser at de skal begynne helt på nytt med Macgyver på tv2 og Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Siden X-Files skal begynne/har begynt igjen nå, og alle sesongene (mer eller mindre?) skal sendes, samt det at flere av oss her på forumet har skaffet oss flere sesonger på DVD, kan vi jo endre trådens navn til "X-Files tråden!" eller noe sånn, slik at vi kan diskutere alt angående X-Files her (hvilke episoder vi liker, hvilke vi ikke liker - noe vi lurer på, osv)! Endret 17. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har sett de to første nå, og gleder meg til den tredje. Jeg har aldri sett det før, men såklart hørt om det. Jeg synes det var sinnsykt bra, spennende og litt skummelt til tider til og med Ohh, nå kommer episode 3! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Siden X-Files skal begynne/har begynt igjen nå, og alle sesongene (mer eller mindre?) skal sendes, samt det at flere av oss her på forumet har skaffet oss flere sesonger på DVD, kan vi jo endre trådens navn til "X-Files tråden!" eller noe sånn, slik at vi kan diskutere alt angående X-Files her (hvilke episoder vi liker, hvilke vi ikke liker - noe vi lurer på, osv)! 5622779[/snapback] Done, eller blir det altfor streit? Noen innspill på tittel? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Grei tittel. De to første episodene er greie, men den tredje har aldri falt helt i smak. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Fant ut at jeg hadde sesong 4 og 5 på pcen Får begynne å ta det opp igjen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Sesong 1 blir bedre etter hvert. De første episodene kan virke litt platte, men etter hvert blir det litt mer om litt mer jordnære (men fortsatt mystiske) temaer. Episodene Ice, Darkness Falls og Beyond The Sea (i tillegg til første episode) var blant de episodene jeg liker best. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Sesong 1 blir bedre etter hvert. De første episodene kan virke litt platte, men etter hvert blir det litt mer om litt mer jordnære (men fortsatt mystiske) temaer. Episodene Ice, Darkness Falls og Beyond The Sea (i tillegg til første episode) var blant de episodene jeg liker best. 5623222[/snapback] Jeg gleder meg til å få sett dem. Syns de tre episodene i dag var ganske gode, men de få jeg fikk med meg på TV2 syns jeg var bedre. Så jeg gleder meg noe enormt videre ut i sessongen. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Noen som vet hvilken sesong og episode det var i når han gamle fyren sa "keep your friends close, but your enemies closer" (elns) til en annen fyr fra FBI? Av en eller annen grunn har jeg alltid elsket den scenen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tror det var den aller siste episoden av sesong 1, hvor "Deep Throat" sier det til Mulder. Mener det var noe sånn. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Et kjapt søk ga meg: Season 1, Episode 9: Fallen Angel Quote fra Mario Puzo's The Godfather Det er Deep Throat som sier det ja, men det er langt fra siste episode, sesong 1 har 23 episoder Endret 17. februar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det var ikke Gudfaren som var først ut med den linja der, bare så det er nevnt. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Et kjapt søk ga meg: Season 1, Episode 9: Fallen Angel 5623364[/snapback] Ser ut til å stemme. Må lære meg å tenke "Google" før "hw.no". Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Det var ikke Gudfaren som var først ut med den linja der, bare så det er nevnt. 5623376[/snapback] Fair 'nuff, skal ikke protestere på den. Jeg bare refererte til noe som stod på tv.com jeg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Fikk med meg en episode på Tv3 idag. "Tooms" om noen husker den. Reagerte på hvor ung Mulder så ut i den episoden ... tror nesten jeg må få tak i alle de første sesongene nå. For den serien er knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå