Gå til innhold

Den store X-Files tråden!

Anbefalte innlegg

Problemet er at det bare er seks episoder i denne sesongen, og vi er allerede halvveis. I en vanlig sesong på 20+ episoder er det ikke noe problem å gjøre noe helt annet enn vanlig. Vi har jo hatt episoder basert rundt Lone Gunmen før, for eksempel. Men når det bare er noen få episoder synes jeg det er viktig å holde hele sesongen i samme stil. I en vanlig sesong hadde denne episoden ikke vært så verst for å få litt variasjon, men i denne sesongen synes jeg den ble for annerledes enn resten. Den passet ikke helt inn.

Er det mulig at dem kun kjører et testrun for å se på hva seertallet blir? Jeg har også lest at Duchovny og Gillian nektet for å lage noen sesong nå på over 20 episoder da dette skulle ha vært et herk på 90-tallet og gitt dem "for lite fritid". Jeg klarer ikke å finne noe sted om sesong 11 har blitt bekreftet eller ikke og eventuelt hvor mange episoder dem tenker å kjøre da.

http://www.previewsworld.com/Home/1/1/71/977?articleID=164625

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst? Er linker over alt. Sesong 11 er slettes ikke bekreftet, men god mulig. En rent tilfeldig:

http://www.dreadcentral.com/news/145380/david-duchovny-and-gillian-anderson-talk-the-x-files-season-11/

“We have a show that can be comedy, drama, science fiction, mystery, thriller, horror and not feel like it’s a different show,” the actor (Duchovny) elaborated. “Doing six is maybe not enough to show that flexibility, so maybe we have more to do. I don’t know, we’ll see. Having gone through it again, I think we’re all okay with moving forward with more. I don’t want to speak for everyone, but I would.”

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

De har jo sagt lenge at de fire midterste episodene blir monster of the week, og kun første og siste er mytologi-baserte. Det har vært nevnt mange ganger selv her i denne tråden.

Likte for så vidt episoden selv, men mislikte alt tullet rundt Scully og moren. Hva var poenget? Vi har ikke møtt noen som helst av familien hennes før, så vi har null tilknytning til noen av dem (med mindre man så serien som gikk for mange herrens år siden.) Liker heller ikke at både denne og forrige episode føltes som en "reboot" av serien, så verken Scully eller Mulder aner at monstre faktisk eksisterer. Etter alt de har opplevd i hele ni sesonger og to filmer, burde en liten trashman og were-lizard være ren plankekjøring for dem. Så hvorfor oppfører begge seg som om det er første gang de møter noe sånt?

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...