Bjarten90 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) hei jeg trenger ram til delldimension 4550 og lurte på om det er det samme hvilket ram jeg kjøper....kan jeg f. eks kjøpe hva som helst på www.komplett.no og putte det inn i pcen?? lurer også på hvordan man finner ut hvilket ram man har fra før... mvh Bjarte Keilen Dette HER kanskje? Endret 13. februar 2006 av Bjarten90 Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Når du går inn på kategorinen minne hos komplett.no, får du Crucial minnevelgeren øverst på siden. HEr velger du først Dell, så Dimension deretter riktig modell. Dimension 4550 hadde to valg: Dell Dimension 4550 (400MHz FSB) 400MHz FSB Dell Dimension 4550 (533MHz FSB) 533 MHz FSB Bakdelen er jo att det kan være billigere minne fra en anne produsent som funker på pc'en. Men fordelen er jo att du vet at minnet kommer til å funke på maskina Lenke til kommentar
Bjarten90 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 tror jeg går for et sånnt jeg da men hva er egentlig forskjellen på 400MHz og 533MHz?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå