McMuffin Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Idag tenkte jeg at jeg skulle reinstallere XP på maskina mi, for å renske litt opp, etc. Så jeg putter inn cd'en. og kommer til installasjonsvinduet. Så sier den at en fil ikke kunne installeres, og avslutter installasjonen. Nå klarer jeg heller ikke å komme inn i Windows, det kommer opp en feilmelding, og jeg blir bedt om å starte maskina på nytt. Jeg har sjekka på en annen maskin, og det er ingenting galt med windows-cd'en. Kan noen være så snill og hjelpe meg! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Mener å ha hatt samme problem en gang, da klagde den over at den ikke kunne kopiere en fil. Det jeg måtte gjøre var å starte på nytt, slette partisjonen, og opprette den på nytt, for så å starte XP installasjonen på nytt. Lykke til Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det funker heller ikke. Jeg kommer aldri så langt. Jeg kommer dit der den installerer Kjernefil for DLL, o.l, og så sier den at den ikke finner en fil. Deretter avsluttes programmet. Jeg kommer ikke inn i XP lenger heller! Når jeg lar den starte kommer den til bootscreen, og deretter står det noe om at en fil mangler, og pc'en restarter. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Det funker heller ikke. Jeg kommer aldri så langt. Jeg kommer dit der den installerer Kjernefil for DLL, o.l, og så sier den at den ikke finner en fil. Deretter avsluttes programmet. Jeg kommer ikke inn i XP lenger heller! Når jeg lar den starte kommer den til bootscreen, og deretter står det noe om at en fil mangler, og pc'en restarter. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Da vil jeg tro det er noe galt med CD-romen din. Dersom du har mulighet, prøv med en annen. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Har ikke akkurat så mange på lager ER det noen måte jeg kan få en ny disk på? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det skader ikke å prøve: 1. Forandre i Bios å ikke starte fra CD men fra Harddisken 2. Hvis den starter ikke fra HD og du får feimeldning igjen ,restarter og prøve F8 ,eller annet tasten (som om du skal starte i sikker modus) til du kankje får alternativer om å starte: fra Windows du hadde fra før eller den som prøver å installere seg nå. (for at du kommet aldri så langt som om å formatere disken din, sant?) Eller du kan prøve å installere windows med å bruke installasjons disketter som du laste ned microsoft, hvis du har en mulighet til det. lurer på: CDen du nå bruker, er den image fra autostreamer du har selv laget ? Kankje derfor du mangler filene? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Sett cdom ide kanalen i PIO4 modus i bios . Kanskje den klarer å lese/kopiere uten feil da. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg har være borti mange lignende tilfeller. Da har ustabil pc vært problemet. Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD og sjekk prosessor, minne og harddisk. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Det funka med en annen hd, så jeg antar at hd'en min er herpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå