Perra1 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hei, jeg ble litt bekymret for NetCom sine metoder nå. Altså for litt siden fikk jeg ikke ringe mer, netcom hadde blitt pålagt av posttilsynet å registrere alle kundene sine. Det var ikke noe problem da, jeg bare ringte og sa navnet mitt, adresse og så hadde de registrert meg, og nå er navnet mitt på telefonkatalogen.no. Har ring kontant. Det jeg lurer på er da: Hva er det som hindrer andre i å gjøre det samme? Kan andre ta å kjøpe et kontantkort og registrere det på mitt navn, og så ringe telefoner hvor de sender meg regninger? Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Man må oppgi navn, fødselsdato og folkeregistrert adresse. Dette er i følge Post- og Teletilsynet bra nok bevis for at man er den man sier man er. -snubbel Lenke til kommentar
cavey Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvis du får regning for et nummer du ikke bruker, så ringer du mobiloperatøren. Tror de deg ikke, så anmelder du det. De kan nok finne ut hvem det er igjennom ringeloggen. Man får forresten ikke regninger når man har kontantabonnement. Men skulle noen planlegge et ran med en telefon i ditt navn, får du nok høre det Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Mobilen er feilpostet og blir av den grunn stengt. Vennligst les følgende tråd om inndelingen av amobil-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Stenges. PS: Tråden har attpåtil et emnefelt som ikke beskriver tråden godt nok, samt ulovlig bumping av trådstarter. En tur innom retningslinjene er anbefalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg